ساعتی پیش دهمین نشست مشورتی کانون های سالمندی مناطق 22 گانه شهرتهران با حضور معاون اداره کل سلامت شهرداری تهران، رئیس اداره سلامت منطقه 15 و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این جلسه امروز با حضور دبیران منطقه ای کانون های سالمندان از 22 منطقه شهر تهران و به منظور بررسی عملکرد این کانون ها در طی سال های گذشته و برنامه ریزی فعالیت های آتی و به ویژه برنامه ریزی جهت روز جهانی سالمند برگزار شد.

امیری با اشاره به برگزاری این نشست به صورت ماهانه و در یکی از مناطق شهر تهران افزود: سیاست گذاری و برنامه ریزی جهت اجرای فعالیت های کلی کانون ها دراین شورا بحث و از طریق دبیران این کانون ها به دبیران محلی اطلاع می یابد.

تعامل و همکاری مشترک انجمن آلزایمر با اداره کل سلامت مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به سالمندان، راه اندازی سایت ویژه کانون های سالمندان در محلات شهر تهران، تعامل با سایر کانون های حوزه سلامت نظیر کانون جوانان در اجرای برنامه های مشترک با این حوزه از موارد مطرح نشده در این جلسه بود.

گفتنی است، دراین جلسه قرار شد برنامه های ویژه ای به مناسب روز سالمند نظیر جشن روز سالمند، تقدیر از سالمندان بالاتر از 90 سال و جشنواره تولیدات هنری و ورزشی این قشر در محلات شهر تهران برگزار شود./

برچسب ها: نشست ، مشورتی ، سالمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار