نوشین تبریزی کارگردان "طعم آلوی جنگلی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نگاه متفاوت "طعم آلوی جنگلی" به سه نسل از زنان فرهنگی

"طعم آلوی جنگلی" به سه نسل از زنان فرهنگی نگاه متفاوتی داشته است.

نوشین تبریزی، کارگردان نمایش "طعم آلوی جنگلی" درخصوص نمایش خود به خبرنگار حوزه ی تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "طعم آلوی جنگلی" با موضوع رئال اجتماعی نگارش شده چرا که همیشه دغدغه ی من موضوعات اجتماعی است و در بیشتر کارهایم از رئال اجتماعی استفاده کردم.

وی با اشاره به انتخاب بازیگران تصریح کرد: هر نویسنده وقتی به مرحله ی کارگردانی کارش می رسد به طور حتم یک سری گزینه هایی برای بازیگرانش در ذهن دارد و من هم از رویا نونهالی به دلیل اینکه شخصیت قوی دارد و همچنین به لحاظ نقش قدرتی از او استفاده کرد.

تبریزی در خصوص انتخاب مریم بوبانی به عنوان نقش مادر در نمایش "طعم آلوی جنگلی" تصریح کرد: نقش مادر در نمایش "طعم آلوی جنگلی" سکینه و آرامشی داشت و من این آرامش را در چهره ی مریم بوبانی دیدم.

وی اظهار داشت: اکنون کارهایی خوبی چون نمایش جلال تهرانی سیما تیرانداز در تئاتر شهر به اجرا می روند اما با توجه به این رقابت نمایش "طعم آلوی جنگلی" هم از استقبال بالایی برخوردار بوده است.

تبریزی در حضور بازیگران خوبی چون رویا نونهالی و مریم بوبانی را در نمایش "طعم آلوی جنگلی" نقطه ی قوت آن خواند و گفت: از دیگر دلایل استقبال مردم حضور بازیگرانی چون رویا نونهالی و مریم بوبانی همچنین نگاه متفاوت به 3 نسل از زنان فرهنگی در جامعه موجب جذب مخاطب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که تئاتری باشد به طور حتم می داند که نمایش "طعم آلوی جنگلی" در جشنواره ی فجر اجرا شده و با 5 بار کاندیدا و 2 جایزه تاکنون مورد استقبال رسانه ها و هنرمندان قرار گرفته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار