نخبگان اهل تسنن در شبكه سحر

مخاطبان اردوزبان شبكه سحر با پخش مجموعه مستند "اهل تسنن در ايران"، با توانمندي هاي پيروان اهل سنت در ايران در حوزه هاي مختلف آشنا مي شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ "اهل تسنن در ايران" به سرپرستي سيد ايمان صالحي در 14 قسمت 25 دقيقه اي به زبان اردو دوبله شده است .

احسن رضوي ترجمه و محمد عظيم رضوي ويراستاري متون اين مجموعه را بر عهده داشته و محسن ترابي صدابرداري و زهرا مهراد تدوين آن را انجام داده اند .

از جمله صداپيشگاني كه در دوبله اين مستند به زبان اردو به گويندگي پرداخته اند مي توان حسن عباس، ناهيد انوري، محمد عظيم رضوي و اظفر كاظمي را نام برد.

"اهل تسنن در ايران" از توليدات شبكه اول سيما است و به معرفي افراد موفق اهل سنت از اقوام و طوايف كرد، بلوچ، تركمن و ... در ايران مي پردازد.

در اين مجموعه مستند كه تصويربرداري آن در استان هاي سني نشين كشور از جمله كردستان، سيستان و بلوچستان و گلستان انجام شده، پيروان اهل سنت ايران كه داراي مدارج و سمت هاي مختلف بوده و در عرصه هاي گوناگون علمي، پزشكي، فرهنگي، هنري، سياسي، مذهبي، ورزشي و ... به فعاليت مي پردازند، معرفي شده اند.

"اهل تسنن در ايران" پنجشنبه هر هفته ساعت 15:25 به وقت تهران از سيماي اردو شبكه سحر پخش مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار