رئیس حوزه هنری در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

حوزه هنری یکی از تجارب موفق انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر است/اتهامات به این نهاد نارواست

مومني شريف با بيان اينكه اتهامات به حوزه هنري ناوراست، گفت: حوزه ی هنری به عنوان یکی از تجارب موفق انقلاب در حوزه ی فرهنگ و هنر روند خود را به طور طبیعی اما هر بار با تدابیر و اهداف جدید طی می کند.

"محسن مومنی شریف" رئیس حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص برخی از صحبت ها درباره ی این نهاد و اتهامات وارد شده به حوزه هنری گفت: اتهام همان گونه که از اسم آن مشخص است حرفی ناروا و به ناحق گفته شده محسوب می شود و دوستانی که چنین حرف هایی را می زنند به طور طبع آسیب هایی دیده اند و طبیعی است که عصبانی باشند.

وی ادامه داد: حوزه هنری، حوزه ای هنری و تابع دستورات انقلاب اسلامی است دوستان حریم را نگه دارند که بالاخره روزی به آستانه ی ورودی حوزه هنری وارد خواهند شد پس باید طوری رفتار کنند تا آن روز روی حرف زدن با ما را داشته باشند.

"مومنی شریف" درباره ی سپردن حوزه ی هنری به مردم عنوان کرد: حوزه ی هنری یکی از تجارب موفق انقلاب در حوزه ی فرهنگ و هنر محسوب می شود و از نظر من بهتر است این حوزه روند خود را به عنوان یک نهاد مردمی طی کند و برخورداری حوزه هنری از بیت المال به عنوان یک نهاد مردمی طبیعی است و این موضوع برای بیان کنندگان این مسئله به طور کامل مشخص است.

رئیس حوزه هنری در رابطه با برنامه های این نهاد در آینده نسبت به تولیدات خود و گفته هایی مبنی بر تولید فیلم های ضد ارزشی در حوزه هنری تصریح کرد: حوزه هنری به طور طبیعی هر بار با تدابیر و اهداف جدید راه خود را طی می کند و به زودی برای رفع نقایص موجود و بهبود هر چه بیشتر وضعیت در تمامی حوزه ها برنامه هایی را اجرایی خواهیم کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار