کرمان /

هدف حمله آمریکا به سوریه تسلط کامل متحدان خود بر خاورمیانه است

امام جمعه موقت کرمان گفت: هدف حمله آمریکا به سوریه تنها تسلط مستقیم نیروهای خود و رژیم غاصب صهیونیستی بر منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان،حجت الاسلام قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه کرمان به تحلیل مسائل اخیر منطقه پرداخت و افزود: دشمنان سوریه همان دشمنان خاورمیانه هستند که با تجاوز و استعمار میخواهند پای خود را در خاورمیانه محکم کنند.

وی با اشاره به حمایت برخی کشورهای مسلمان برای جنگ با سوریه تصریح کرد: باید به خاطر این رفتار برخی کشورهای مسلمان ابراز تأسف کرد.

حجت الاسلام قاسمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اجلاس خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: در این اجلاس نظرات مهم و اساسی در مورد مسائل سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و جهان اسلام از طرف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مطرح می شود.

خطيب جمعه كرمان با اشاره به بيانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ديدار اعضاي مجلس خبرگان رهبري كه فرمودند "ايستادگي ها پايه نظام را مستحكم كرده است."خاطرنشان كرد: سخنان رهبر معظم انقلاب همواره بايد مورد توجه و راهنماي عمل همه باشد.

امام جمعه موقت کرمان همچنین با اشاره به آغاز به کار شورا های اسلامی شهر و روستا افزود: باید از شورا های قبلی قدردانی و به شوراهای جدید یادآوری کرد که مسئولیتی بسیار سنگین بر دوش آنهاست.

وی با اشاره به رویدادهای هفته خاطر نشان کرد: قيام ۱۷شهريور يكي از نقاط برجسته دوران انقلاب اسلامي است.

خطیب جمعه کرمان با اعلام اینکه در سالروز ولادت حضرت شاهچراغ(ع) مراسم تجلیل از امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه در سراسر کشور برگزار می‌شود،افزود: 7 هزار بقعه و امامزاده در کشور وجود دارد که از این تعداد 70 بقعه در استان کرمان است.

حجت الاسلام قاسمي زاده با گراميداشت ياد و خاطره آيت الله طالقاني نخستین امام جمعه تهران، صداقت را از ویژگیهای این عالم جلیل القدر دانست.

امام جمعه موقت كرمان همچنين با اشاره به سالروز شهادت آيت الله مدني دومين شهيد محراب، مجاهدتهای این عالم ربانی در عرصه انقلاب اسلامی را خاطرنشان کرد./س

برچسب ها: آمریکا ، تسلط ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.