به منظور توسعه تحصيلات تکميلي 3 رشته جديد در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري در دانشکده علوم درخواست شده که در مراحل تصويب است.

دکتر طاهر نژاد ستاري، رئيس دانشکده علوم پايه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: در دانشکده علوم پايه با هدف توسعه تحصيلات تکميلي درخواست 3 رشته جديد در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري را به وزارت علوم داديم تا بتوانيم اين رشته ها را در دانشگاه ايجاد کنيم و بتوانيم براي سال تحصيلي در اين مقاطع نيز دانشجو پذيرش کنيم.

وي گفت: در مقطع کارشناسي ارشد رشته بيوسيستماتيک جانوري را درخواست داديم که هنوز تصويب نشده در مقطع دکتري هواشناسي کشاورزي را درخواست داديم که در جريان کار اداري قرار گرفته است و رشته اکولوژي گياهي را نيز در مقطع دکتري درخواست داديم که در مراحل نهايي تصويب قرار دارد اما به دليل اينکه هنوز جواب تصويب نيامده فعلا براي امسال نمي‌توانيم دانشجو پذيرش کنيم اما اميدواريم وزارت علوم هرچه سريعتر جواب تصويب شدن اين رشته‌ها را بدهد.

ستاري تصريح کرد: با توجه به اينکه اين رشته‌ها در دانشگاه‌ها و واحدهاي ديگر وجود داشت تصميم گرفتيم جهت ارتقاء سطح آموزشي و تحصيلي دانشجويان را نيز به سمت اين واحد هدايت کنيم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۱۰:۳۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سلام
توی خبرگذاری آموزش و پرورش ( پانتا) نوشته بود که توی کل دوره ی دبیرستان میشه تا حداکثر 4 تبصره ( تک ماده) استفاده کرد.
توی این لینک: www.pana.ir/Pages/News-93455.aspx
من الان چهارم دبیرستان ( پیش دانشگاهی سابق) هستم. و لنگ دو تا درس هستم که از هفت به بالا هم هستن ولی مدرسه میگه فقط یکی رو میشه گذاشت تبصره.
من فقط سال تحصیلی قبلش دو تا درس رو تبصره گذاشتم. و به جز اون دیگه از تبصره استفاده نکردم.
و طبق اون چیزی که توی خبرگذاری آموزش و پرورش هست که میشه توی کل دبیرستان چهار درس رو تبصره گذاشت و پس من هم باید بتونم هر دو تا درسی که امسال لنگشون هستم رو تبصره بذارم. که دیگه نخواد بیفتم برای سال دیگه.
اما مدرسه مون میگه فقط یه درس توی پیشش دانشگاهی رو میشه گذاتشت تبصره. و بخشنامه ای براشون در مورد اون چیزی که توی خبرگذاری آموزش و پرورش هست نیومده.
لطفا این مشکل منو اگه راهی داره حل کنید من فقط الان لنگ درس دومی هستم. که اگه اون رو هم بشه گذاشت تبصره طبق همون چیزی که توی خبرگذاری آموزش و پرورش هست دیگه قبول میشم و لازم نیست بیفتم برای سال بعد.
لطفا پیگیری کنید و حتما بهم اطلاع بدین.
ممنون
آخرین اخبار