بازي آنلاين ايراني؛

آسمان دژ در منظومه‌ای جدید + لينك بازي

آسمان دژ، يكي از محبوب ترين بازیهاي ایرانی آنلاین است كه بتازگي صاحب سومین منظومه خود شده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سرور سوم آسمان دژ با نام مستعار مارس آغاز به کار کرده است. آسمان دژ یک بازی استراتژی آنلاین چند نفره مبتنی بر وب است که از سوی یک شرکت ایرانی تولید و در تیر 89 عرضه شد. این بازی نیازی به دانلود نداشته و به صورت آنلاین فقط با مراجعه به سایت بازی به نشانی asmandez.com در دسترس است.


داستان بازی:

آسمان دژ ۲ یک بازی آنلاین پر مخاطب است. این بازی استراتژیی و فضایی می باشد. داستان آسمان دژ در سال ۲۸۰۸ اتفاق می افتد وقتی که بشر در سیارات منظومه شمسی در حال زندگی است. جنگ بزرگی افتاق می افتد.

آدمیان به سه گروه تقسیم شده‌اند؛ یکی از این گروه‌ها برای برتری جستن نسبت به دو گروه دیگر و تصاحب زمین دست به ساخت ربات‌های جنگجو می‌زند. این بازی به صورت مرحله‌ای نیست بلکه در زمان جلو می‌رود و به پایان می‌رسد. کاربران برای پیشرفت و کسب امتیاز در این بازی باید سیاره‌ای خالی، از امکانات و سکنه را با استخراج یکسری منابع از دل آن سیاره آباد کنند و به تجارت، ساخت و ساز و جنگ بپردازند.


نسخه دوم این بازی که کار خود را از سال گذشته آغاز کرده موفق به کسب عنوان بهترین بازی مستقل از نگاه کاربران در جشنواره MMOآلمان شد. حالا و با افتتاح سرور جدیدی از این بازی موسوم به منظومه سوم، باید منتظر ماند و دید کیفیت و داستان بازی چه تغییراتی کرده است.





براي بازي آسمان دژ به صورت رايگان اينجا را كليك كنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
ممنون مشکل این بازی تبلیقات کم است من دو سیور بازی می کنم و اسم منظومه جدید MARSاست
با تشکر
آخرین اخبار