دو بازی با بلاروس بسیار مفید بود

حاج اسبویی و ماجدی مربیان تیم ملی جوانان تاکید کردند که بازی مقابل تیم بلاروس در دو دیدار دوستانه بسیار مفید بوده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا حاج اسبویی مربی دروازه بانان تیم ملی جوانان در این باره گفت: دو بازی خوب با تیم ملی جوانان بلاروس انجام دادیم و مربیان تیم ملی جوانان توانستند ارزیابی خوبی از بازیکنان داشته باشند. بازیکنان بسیار جنگنده و پر تلاش حاضر شدند.

وی درباره وضعیت دروازه بانان تیم ملی جوانان گفت: فرصت کمی برای آماده کردن دو دروازه بان تیم ملی جوانان داشتیم. در هر حال حاضر دو دروازه بان را به بلاروس آورده ایم که هر دو از شرایط روحی و روانی بسیار خوبی برخوردارند. پیام نیازمند در دو بازی داخل دروازه ایستاد و خوب عمل کرد و هر بازی بر تجربه او افزوده می شود و امیدوارم در آینده وضعیت دروازه بانان تیم ملی بهتر از این هم بشود و تیم بتواند به راحتی از مرحله مقدماتی رقابتها به مسابقات نهایی صعود کند.

حاج اسبویی تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برای تدارک این اردو و دو بازی دوستانه در بلاروس تشکر می کنم.

فرشاد ماجدی مربی تیم ملی جوانان هم در جملاتی درباره وضعیت تیم ملی جوانان و بازیهایی که انجام داده است گفت: در بازی مقابل بلاروس بازیکنان بهتر عمل کردند و نمایش خوبی داشتند و به هماهنگی خوبی رسیده بودند. ما در این بازی چند پست از بازیکنان را تغییر دادیم و توانستیم در همین حالت هم نتیجه لازم را بگیریم که بردن تیم خوبی مثل بلاروس در این هوای سرد مینسک می تواند قابل قبول باشد.

وی ادامه داد: با اضافه شدن 6 بازیکن که در حال حاضر با تیم ملی زیر17 سال در حال آماده سازی برای رقابتهای جام جهانی نوجوانان هستند، مطمئنا در رقابتهای مقدماتی آسیا در کرمان، با یک تیم قوی به میدان می رویم و می توانیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم.

ماجدی در پایان خاطر نشان کرد: از فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان هم برای برگزاری این اردو در بلاروس تشکر می کنم چرا که این دو بازی واقعا برای آماده سازی تیم ملی جوانان مفید بود.
برچسب ها: بلاروس ، مفید ، اسبویی ، ماجدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار