همدان/

بلیت گران برای هواپیماهای کهنه وخدمات نامناسب

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه شبکه حمل و نقل هوایی کشور نتوانسته خود را با سند برنامه پنج ساله توسعه همراه کند،گفت: افزایش نرخ بلیت ایرلاین‌ها باید متناسب با کیفیت خدمات و سرویس‌دهی شرکت‌های هواپیمایی صورت گیرد اما متاسفانه این شرکت‌ها به دلایل و بهانه‌های واهی نرخ‌های خود را افزایش می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛  علی نعمت چهاردولی با اشاره به اینکه شبکه‌ حمل و نقل هوایی کشور با معضلات و مشکلاتی مواجه است، گفت: متاسفانه در شرایط کنونی ناوگان حمل و نقل کشور بویژه حمل و نقل هوایی، با مشکلات و معضلاتی مواجه است که بخشی از آن مربوط به تحریم‌های اقتصادی و بخشی نیز به مشکلات داخلی ارتباط دارد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، افزود: شبکه حمل و نقل هوایی کشور تا به حال نتوانسته خود را با سند برنامه پنج ساله توسعه کشور همراه کند، که این امر باعث شده هر ساله بر نرخ بلیت ایرلاین‌های کشور افزوده شود، در حالی که هیچگونه تغییری در کیفیت این شرکت‌ها ایجاد نشده است.
وی با بیان اینکه زیر ساخت شبکه‌ حمل و نقل هوایی کشور دچار ضعف‌های اساسی است، گفت: هرچند در دولت‌های گذشته نسبت به توسعه زیر ساخت شبکه‌ حمل و نقل هوایی کشور تلاش‌های بسیاری صورت گرفته، اما این مقوله با ضعف‌های گسترده‌ای همراه بوده است.
چهاردولی با انتقاد از کمبود بودجه در  طرح ‌های عمرانی، اظهار کرد: هم اکنون  تنها 3 درصد از بودجه کشور صرف طرح های عمرانی می‌شود، بنابراین با ادامه این روند نمی‌توان انتظار داشت تغییری در کیفیت ناوگان هوایی ایجاد شود.
وی ادامه داد: افزایش نرخ بلیت ایرلاین‌ها باید متناسب با کیفیت خدمات و سرویس‌دهی شرکت‌های هواپیمایی صورت گیرد، اما متاسفانه این شرکت‌ها به دلایل و بهانه‌های واهی نرخ‌های خود را افزایش می‌دهند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، عنوان کرد: شبکه‌ حمل و نقل هوایی از برنامه پنج ساله توسعه کشور بسیار عقب است، از این رو از دولت انتظار می‌رود با پشتکار و جدیت این عقب ماندگی‌ها را جبران کند./س
برچسب ها: بلیت ، هواپیما ، کهنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.