30 آبان ؛

آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «سبک زندگی از منظر امام جعفر صادق(ع)»

همایش ملی «سبک زندگی از منظر امام جعفر صادق(ع)» همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه در تالار امیرکبیر واحد اصفهان برگزار مي شود

معاون فرهنگی واحد اصفهان(خوراسگان)  در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  از برگزاری همایش ملی «سبک زندگی از منظر امام جعفر صادق(ع)» در بیست و هفتم آذر ماه سالجاری همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه در این واحد خبر داد.

اسماعیلی در ادامه افزود  : دانشگاه اسلامی ازمنظر حضرت امام جعفر صادق(ع)،  اخلاق حرفه ای، مدیریت سیاست، اقتصاد ،فرهنگ ،تعلیم و تربیت و نقد و مناظره درمکتب حضرت امام جعفرصادق(ع)«کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی» از محورهاي برگزار ي اين همايش ملي است  .

  اسماعیلی در تشریح اهداف این همایش اظهار داشت: تبیین سبک زندگی ازمنظرحضرت امام جعفرصادق(ع)،  ارائه عملی نمونه سبک زندگی، تحقق عینی و عملی دانشگاه اسلامی از  اهداف برگزاري  همایش «سبک زندگی از منظر امام جعفر صادق(ع)»  است .
 
وي تصريح کرد  : آخرین مهلت ارسال مقالات 30 آبان ماه 1392 تعیین شده است و این همایش در تاریخ 27 آذرماه 1392 و همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه در تالار امیرکبیر واحد اصفهان برگزار خواهد شد.

   معاون فرهنگی واحد اصفهان با اعلام اینکه پس از داوری مقالات در کمیته علمی، مقالات برگزیده در همایش ارائه و در مجله الکترونیکی ویژه همایش نیز منتشر خواهند شد، بيان داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت همایش به نشانی: http://sadegh.khuisf.ac.ir و یا با رجوع به سایت اصلی واحد خوراسگان به نشانی: www.khuisf.ac.ir و ورود به صفحه معاونت فرهنگی نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. 

وي در پايان خاطر نشان کرد : امیدواریم بتوانیم  با برگزاری این همایش، گامی هر چند ناچیز در معرفی جایگاه علمی، معنوی و مدیریتی رئیس مذهب شیعه برداریم و سیره آن امام همام (ع) را در بعد فرهنگ نظریه پردازی، فضای نقد و گفتمان علمی در دانشگاهها احیا کنیم./ع2
برچسب ها: زندگی ، مقاله ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار