مشهد/

جانبازان اسوه‌هاي اراده پولادين و رشادت هستند

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: جانبازان سرافراز ايران اسلامي، اسوه اراده پولادين، ايستادگي و رشادت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، دكتر سيد احمد علوي در حاشيه آئين اختتاميه چهاردهين دوره مسابقات بسكتبال با ويلچر قهرماني كشور ويژه جانبازان و معلولان كه در سالن ورزشي آسايشگاه جانبازان امام خميني (ره)مشهد برگزار شد، اظهار داشت: جانبازان با اقتدا به ائمه هدي(ع) راه شهادت، شهامت و ديانت اين مصلحان بزرگ بشري را ادامه دادند.

علوي در ادامه با تبريك دهه كرامت افزود: اين ايام فرخنده فرصتي است كه اقشار مختلف به محضر مقدس حضرت رضا(ع)عرض ارادت ‌كنند و از فضاي نوراني و بركات معنوي آن بهره‌مند شوند.

وي با بيان اين كه جانبازان با جانفشاني و فداكاري از تماميت ارضي كشور دفاع كردند، تصريح كرد: خوشحاليم كه سازمان تربيت بدني آستان قدس رضوي زمينه حضور جانبازان ورزشكار غيور و جان بر‌كف ايران اسلامي را در اين ايام در مشهد مقدس و بارگاه منور رضوي فراهم نموده است.

وي با اشاره به تاكيدات آيت الله واعظ طبسي، توليت آستان قدس رضوي در زمينه پرداختن به امور جوانان و ورزش، اظهار داشت: در مجموعه تربيت بدني آستان قدس رضوي، توجه ويژه‌اي به اقشار و سنين مختلف شده و شرايط پرورش جسم و به تبع آن پرورش روح و روان اقشار مختلف فراهم شده است.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در ادامه با تقدير از برگزاركنندگان بسكتبال با ويلچر جام ميلاد رضوي مسابقات تصريح كرد: اين مسابقات صرفا يك مسابقه ورزشي نيست و در آن به جهات فرهنگي و معنوي نيز توجه جدي شده است.

علوي افزود: اين‌گونه اقدامات مي‌تواند سبك زندگي اسلامي و سيره رضوي را در جامعه بسط و گسترش دهد.

پس از اهداي جوايز اين دوره از مسابقات دكتر علوي دقايقي در جمع جانبازان حضور يافت و به سخنان و نقطه نظرات آنان گوش داد.

يادآور مي‌شود، چهاردهمين دوره مسابقات بسكتبال با ويلچر قهرماني كشور در قالب جشنواره فرهنگي- ورزشي ميلاد حضرت رضا(ع) برگزار شد./س

برچسب ها: جانبازان ، اسوه ، رشادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.