قم/

دو و میدانی کاران قمی در لیگ کشور درخشیدند

رقابت دو و میدانی کاران قمی با حریفان خود در مرحله سوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور با کسب سه عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در دو مرحله قبلی از فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور که در تهران به انجام رسیده است، دو نماینده از بین دو و میدانی کاران قمی حاضر در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند و حالا تعداد آنها به سه نفر افزایش پیدا کرد.

در هر دو مرحله قبل که در اوج حساسیت و در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت‌های برون مرزی به انجام رسید، دو و میدانی کاران قمی حضور پرفروغی داشته و در رشته‌های پرش با نیزه و پرش سه گام موفق به کسب رتبه نخست کشور شدند، حالا ضمن تکرار موفقیت‌ها در این دو رشته، یک ورزشکار دیگر قمی در رشته پرتاب وزنه هم به جمع نمایندگان موفق قم در لیگ دو و میدانی کشور ملحق شد.

در رشته پرش با نیزه در حال حاضر نفر اول کشور و تیم ملی دو و میدانی کشورمان محمدمحسن ربانی دونده ارزشمند استان قم است که سابقه درخشانی در این رشته دارد و در مرحله سوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی توانست این موفقیت را تداوم ببخشد.

دریساوی در مرحله سوم از پیکارهای فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور که در تهران به انجام رسید توانست پرشی به میزان 15 متر و 95 سانتیمتر را انجام داده و بدین ترتیب سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ امسال را کسب کند.

محمدحسین اسکندری نیز در رشته پرتاب وزنه از دیگر امیدهای دو و میدانی قم برای درخشش در مسابقات این مرحله لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد و در حالی که در مرحله دوم موفق به کسب رتبه چهارم این رشته شده بود، در مرحله دوم توانست با پرتابی به میزان 18 متر عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص بدهد./س

برچسب ها: قم ، دو ، میدانی ، کاران ، لیگ ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.