همزمان با طرح استقبال از مهر،

بهسازي معابر اصلي وليعصر شمالي منطقه 18

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 18، از بهسازي معابر اصلي وليعصر شمالي اين منطقه خبر داد.

رحماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسيدن ماه مهر، بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد اجراي طرح بهسازي معابر اصلي وليعصر شمالي منطقه 18 به منظور بهبود تردد شهروندان به ويژه دانش آموزان در دستور كار معاونت فني و عمران شهرداري منطقه 18 قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در اين طرح عمليات بهسازي روكش آسفالت پياده روهاي تقاطع خيابان هاي حميدي و بنايي در محله وليعصر شمالي در دست اجرا است.

رحماني با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: اكيپ هاي اجرايي فني و عمران به منظور تسهيل و سهولت در امر اجراي عمليات بهسازي روكش آسفالت تقاطع خيابان هاي حميدي و بنايي و معابر اصلي وليعصر شمالي منطقه 18 در آماده باش كامل اند.

وي ادامه داد: مرمت و بهسازي روكش آسفالت پياده روهاي تقاطع خيابان هاي حميدي و بنايي در محله وليعصر شمالي منطقه 18 به طول 200 متر مربع و با هزينه اي بالغ بر هشت ميليون تومان در دست اجرا است./

رحماني در پايان با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح افزود: خط كشي محوري بر فاقد ايمني، بهسازي، نصب، جانمائي و تجهيزات ترافيكي در مباري و معابر پرتدد با مشاركت و همكاري معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه 18 بررسي و رسيدگي به پيام هاي شهروندي در مراكز 137 و 1888 از اقدامات اجرايي اين طرح است./

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار