مشهد/در راستای برگزاری جشن های زیر سایه خورشید؛

جمعی از خدام حرم رضوی وارد بیرجند شدند

به مناسبت دهه کرامت جمعی از خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان « جشن هاي مردمي زير سايه خورشيد» با استقبال ويژه و پرشور مردم وارد بیرجند شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جمعی از خدام امام رضا(علیه السلام) با استقبال اقشار مختلف مردم بیرجند وارد آستانه شهدای باقریه بیرجند شدند.

دیدار با خانواده معظم شهیدا، دیدار با خانواده محترم جانبازان، اقامه نماز مغرب و عشاء در خوسف و برگزاری جشن مردمی زیر سایه خورشید در امامزاده سلطان قاسم زاده نصرآباد خوسف از دیگر برنامه های خدام رضوی برای نخستین روز حضور در خراسان جنوبی است.

حضور در پادگان محمد رسول الله ، دیدار با زندانیان زندان مرکزی بیرجند، حضور در جمع کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند، غبارروبی قطعه گلزار شهدا و برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در محل هیأت محبان الزهرا(سلام الله علیها) بیرجند از برنامه های روز دوم خدام رضوی در خراساسن جنوبی است.

همچنین خدام رضوی روز جمعه 22شهریور ماه با حضور در بیمارستان امام رضا(علیه السلام) و غفاری بیرجند از بیماران این دو بیمارستان عیادت خواهند کرد.

حضور در مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) و حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه همچنین حضور در آستانه بی¬بی زینب خاتون(مزار کاهی)، اهتزاز پرچم متبرک رضوی بر فراز گنبد آن و برگزاری جشن های مردی زیر سایه خورشید در این مکان نورانی از دیگر برنامه های روز جمعه خدام رضوی در خراسان جنوبی است.

خدام رضوی همچنین روزهای شنبه و یکشنبه به شهرستان¬های سربیشه و نهبندان سفر می کنند.

شایان ذکر است که ششمین دوره جشن های ملی و معنوی زیر سایه خورشید در سال جاری همزمان با ایام سالروز ولادت امام رضا(علیه السلام) و دهه کرامت در120شهر از 22 استان کشور و همچنین در17 شهر از 6 کشور با هدف گسترش و ترویج سیره رضوی برگزار می شود

 

برچسب ها: خدام ، حرم ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.