8 تيتراژ منتخب به فينال «ساعت 25» راه مي‌يابند

برنامه زنده «ساعت 25» با محوريت موسيقي با نزديك شدن با ولادت امام رضا(ع) كارهاي در اين خصوص پخش مي‌كند.

«محمود محمودي» تهيه كننده به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه به روزهاي ولادت امام رضا(ع) نزديك مي‌شويم برنامه زنده «ساعت 25» به بخش كارهاي از امام رضا «نامه عشق» از «بهنام صفوي»، «ياد خراسان» از قسمت اشراف‌زاده، آمده‌ام از «كريم خاني» و تعدادي از كارهاي «قاسم افشار» و «بابك قدافي» را پخش مي‌كنيم.

وي افزود: نظرسنجي «ساعت 25» در 26 شهريور به پايان  رسيده كه در آن 8 تيراژ پاياني از بين 50 تيراژ منتخب كه توسط مخاطبان برنامه انتخاب شده معرفي مي‌شود.

محمودي عنوان كرد: در برنامه امشب درصدد هستيم كه يكي از خوانندگان پاپ را دعوت كنيم كه هنوز قطعي نيست و از بين تيتراژهاي منتخب مثل يك كابوس از «حامد بهداد»، «مدار صفر درجه» از «عليرضا قرباني»، «مرگ تدريجي يك رويا» از «رضا يزداني»، «ملكوت» از «رضا صادقي» و «موج و صخره» از «رضا صادقي» را پخش مي‌كنيم.

گفتني است برنامه «ساعت 25» به مدت 80 دقيقه از ساعت 14:45 تا 2 بامداد روي آنتن شبكه تهران رفته كه از عوامل آن «حميدرضا جهانشاهلو» مدير توليد، «محمدرضا كشميري» كارگردان، «برديا قاسمعلي»، «رويا ابتهاج»، «انسيه حسيني» گروه تدوين و مجري «محمودرضا قديريان» است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.