حذف هزاران فرصت شغلی در ایرفرانس

روزنامه فرانسوي لزاکو روز دوشنبه نوشت مديرعامل جديد ايرفرانس قرار است روز چهارشنبه تدابير جديد صرفه‌جويي و احياي اقتصادي از جمله حذف بين 2600 تا 3000 فرصت شغلي را اعلام کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري رويترز ، لزاکو خاطر نشان کرد با اين حال جزييات تعديل نيرو که به ويژه در چارچوب طرح جديد کناره‌گيري داوطلبانه مربوط به همه رده‌هاي شغلي صورت خواهد گرفت تا پيش از چهار اکتبر اعلام نخواهد شد.
فردريک گَژه که اوايل ژوييه جانشين الکساندر دو ژونياک در رأس اير فرانس شد، چهارشنبه همچنين قرار است کنار گذاشتن تدريجي هواپيماهاي مسافربري بويينگ 747 را که بسيار پرهزينه تلقي مي شوند ( تا سال 2016) همچنين بسته شدن خط هاب فرودگاه روآسي شارل دو گل را اعلام کند.
سخنگوي اير فرانس از اظهارنظر در باره اين اخبار خودداري کرد.
 ايرفرانس از يک سال و نيم پيش طرح صرفه جويي موسوم به "ترانسفورم 2015" را که هدف از آن کاهش 20 درصدي هزينه‌هاي اين شرکت و کاهش نزديک به چهار ميليارد و 500 ميليون يورويي بدهي خالص آن تا اواخر سال 2014 است آغاز کرد اما معتقد است تدابيري که تاکنون به اجرا در آمده‌اند براي احياي سريع اين شرکت کافي نبوده‌اند.
اير فرانس که از نظر حجم معاملات در رده چهارم شرکت‌هاي هواپيمايي جهان قرار دارد، اواخر ژوييه اعلام کرده بود قصد دارد در بخش ميان-پرواز خود که کانون اصلي ضرر اين شرکت فرانسوي - هلندي است تعديل نيرو انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار