کوچک زاده:

ایران همه مسئولان جهانی را شگفت زده کرد

رئیس انجمن فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: در این دوره از مسابقات ایران با نمایش خوبی که از خودمان نشان دادیم. تمام مسئولان جهانی از عملکرد ما شگفت زده شدند.

کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حضور ما در مسابقات جهانی بعد از محرومیت 4 ساله بود. تیم ما با روحیه ی خوبی که پس از قهرمانی در مسابقات تایلند کسب کرده بودیم وارد این دوره از مسابقات شد. تمام دنیا روی تیم ما حساب ویژه ای باز کرده بودند. کیفیت بازی ها در سطح بالایی بود. در این دوره 12 تیم برتر دنیا شرکت کردن و جالب است بدانید این رشته در کشورهای خارجی از جمله کشورهای اروپایی توجه خاص به آن می شود و مشتاقان زیادی دارد.

رئیس انجمن ورزشهای جانبازان و معلولین در ادامه تصریح کرد: رسیدن به نقطه ی اول جهان کار بسیار سختی است و با توجه به بازیهایمان در مسابقات و وجود پتانسیل بالا تمام سعی و تلاشمان را انجام می دهیم که جز تیم های اول دنیا باشیم و به این روند روبه شد ادامه می دهیم.

باید این را هم در نظر گرفت که بسکتبال بازی لحظه هاست و توجه داشته باشید ما همین تیم استرالیا را 2 بار در مسابقات تایلند بردیم ولی متأسفانه در اینجا قربانی لحظات شدیم و بازی را واگذار کردیم. در کل اگر دو امتیاز را گرفته بودیم شرایط که کل تغییر می کرد و ما جز 4 تیم اول بودیم.

کوچک زاده در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه 4 باز دور مقدماتی ما ساعت 2 بعد از ظهر بود و اصلاً زمان بندی خوبی نبود که فقط شامل تیم ما هم شده بود./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار