ماجدی: امیدواریم پس از این سختی ها بوریرام را ببریم/ ناظر فیفا هم پذیرفت سرو صداها عمدی بوده است

سر پرست تیم استقلال گفت: متأسفانه دیشب رفتارهایی صورت گرفت که با مقررات فیفا مغایرت داشت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران میر شاد ماجدی در گفتگو با یک برنامه رادیویی گفت: بازیکنان ما به لحاظ روحی و روانی و جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند ولی متأسفانه دیشب در هتل رفتارهایی با اما انجام شد که با مقررات فیفا فرق دارد.

هتل ناظر بازی نیز از سرو صداهای ایجاد شده فیلمبرداری کرد و خودش نیز بر این باور بود که تمام سرو صداها برنامه ریزی شده بود.

وی تصریح کرد: افرادی نیز که از حالت عادی خارج بودند،‌ با جیغ و فریادهایی قصد داشتند تا آرامش تیم را بر هم بزنند و ما تا ساعت 5 صبح بیدار بودیم تا بازیکنان بتوانند استراحت کنند.

وی ادامه داد: شب خیلی بدی را سپری کردیم و بازیکنان امروز صبح  در جلسه آنالیز فنی به سر بردند و ساعت 4 به وقت تایلند به سمت استادیوم میرویم.

ماجدی بیان داشت: هیچ مصدومی نداریم و همه بازیکنان سرحال هستند. در خصوص بازی با مس کرمان نیز در نامه سازمان لیگ آمده که در صورت برد ما در لیگ قهرمانان آسیا این بازی به روز دیگر موکول خواهد شد.

وی اظهار کرد: هوای تایلند مه آلود است و به صورت غیر متوالی بارندگی داریم. وی در خصوص هتل محل استقرار بازیکنان گفت: مسئولان تایلند می گویند هتل 4 ستاره است اما به نظرم 2ستاره هم برای این هتل زیاد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هر صورت ما 5 شنبه 9 شب از تایلند خارج خواهیم شد. اگر بازی با بوریرام را ببریم به سئول خواهیم رفت و در صورت شکست به تهران بر می گردیم که امیدواریم پس از این شرایط سختی که داشتیم برنده از میدان خارج شویم./آق

برچسب ها: ماجدی ، هتل ، استراحت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پری
۱۸:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
بچه ها متشکریم ...

انشالله همیشه پیروز باشید ..
آخرین اخبار