پاسخ روابط عمومی باشگاه سورینت به اظهار نظر هافبک پرسپولیس: عالیشاه طبق آیین نامه نقل و انتقالات عمل نکرد

سايت باشگاه سورينت بيانيه اي در خصوص اظهار نظرات اميد عاليشاه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سایت باشگاه سورینت(راه آهن)، امید عالیشاه، بازیکن پیشین تیم فوتبال سورینت، طی مصاحبه ای به تاریخ، 27/06/92 در روزنامه خبر ورزشی، مدعی شد که 30 درصد از رقم قرار داد مالی خود را از باشگاه راه آهن سورینت طلبکار است و در این خصوص مسئولان باشگاه سورینت به وی پاسخگو نیستند.
درخصوص این ادعای مالی امید عالیشاه، روابط عمومی باشگاه سورینت، اعلام می کند: طبق تایید پزشکان باشگاه سورینت و مدارک پزشکی که در حال حاضر نیز موجود است، امید عالیشاه، در نیم فصل اول لیگ دوازدهم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، قادر به همراهی تیم نبود و مسئولان باشگاه سورینت به این موضوع کاملا واقف بودند بنابراین عقد قرارداد با بازیکنی که چنین وضعیتی دارد ریسک بزرگی برای باشگاه سورینت به حساب می آمد.
با این وجود به رسم رعایت موازین اخلاقی و اصولی که باشگاه سورینت در حمایت از بازیکنان جوان به آن پایبند است با عالیشاه قراردادی منعقد کرد که این قرارداد سرنوشت فوتبالی وی را تغییر داد.
همانطورکه اشاره شد این بازیکن تا پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دوازدهم، به دلیل مصدومیت توان و امکان اضافه شدن به تیم را نداشت و در نیم فصل دوم نیز به دلیل اینکه تازه از کمند مصدومیت رها شده بود، در عمل نتوانست کمک زیادی به تیم کند، ضمن اینکه در دوران مصدومیت از سوی باشگاه سورینت به این بازیکن همچون سایر بازیکنان پاداش پرداخت می شد و از همه مزایای تیم برخوردار بود.
نکته مهم دیگر در خصوص قرارداد عالیشاه این است که نباید فراموش شود، وی بازیکن زیر 23 سال تیم فوتبال راه آهن سورینت بود که بنا به آیین نامه جدید نقل و انتقالات مکلف به پرداخت 20% از مبلغ قرارداد خود به باشگاه سابق به عنوان حق آموزش بود که این کار را انجام نداد. البته این موضوع تاکنون از جانب باشگاه سورینت مورد پیگیری قرار نگرفته، بنابراین آیا باشگاه سورینت رفتاری اخلاق مدار نداشته یا برخلاف اصول حرفه ای فوتبال عمل کرده است؟
برچسب ها: سورینت ، عالیشاه ، مسوولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار