عضو هیات علمی دانشگاه اشتن بایس؛

نیازهای علمی باید همگام با نیازهای دیگر مورد توجه قرار گیرند

فارغ التحصیل باید به وسیله تجربیات خود و با ارائه فکر و تولیدات و ایجاد تشکیل جدید در زمینه ی تحقق نیازهای ملی بکوشد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران در مراسم فارغ التحصیل MBE دانشگاه امیر کبیر یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه اشتن بایس ضمن اظهار خوشحالی از شرکت در این جشن و تبریک از طرف هیئت علمی  دانشگاه اشتن بایس گفت: دنیا در حال تحول است و جمعیت دنیا در حال گسترش و افزایش می باشد به همین نسبت تقاضا و نیازهای افراد هم در حال گسترش است نیاز به غذا انرژی درمان آموزش و باید به دلیل نیازهای افراد ترکیب اثر داده شود.

وی نیازهای ملی را مهم دانست و اظهار کرد: نیازهای ملی هم باید همدوش با نیازهای دیگر مورد توجه قرار بگیرد و این امر می تواند با ارائه ی فکر جدید تولیدات جدید و ایجاد تشکیلات جدید برای برآورده کردن این تفکرات تحقق پذیرد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه اشتن بایس در ادامه گفت: همگام با این امر باید تشکیلات کارکنانی داشته باشد که عادل باشند و توسط مهارت و هوش و ذکاوت هوش بتوانند این تفکرات را به منظور رسانده و این گره ها و کلاف سر در گم را از بین ببرد.

وی در ادامه افزود: آینده همیشه نیاز به یک گذشته دارد بر این اساس جمهوری اسلامی ایران که دارای تاریخ و گذشته باشکوهی است می تواند برای آینده اش مفید واقع شود ایران و آلمان همکاری های خوب و مثبتی در این زمینه داشته اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه اشتن بایس در پایان گفت: تقاضای متواضعانه از فارغ التحصیلان و حضرات محترم این است که با فعالیت ها و تجربه هایی که در دانشگاه اندوخته اید به دیگران کمک کنید تا آنها هم تجربه بیاموزند و در کنار آن مهارت ها  شخصیت خود را نیز بپروانید و تعالی ببخشید./ع2
برچسب ها: تحقق ، دانشگاه ، اشتن بایس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار