مشاور عالی ریاست سابق دانشگاه آزاد ؛

تغییر در فضای سیاسی نباید در دانشگاه اینگونه اعمال شود

اصل جلسه هیات امنا دیروز بنا بر برکناری دانشجو تشکیل شده بود و یکی از بحث های اساسی برای تغییر این بود که با توجه به تغییر شرایط سیاسی کشور هیات امنا به این نتیجه رسیدند که رئیس دانشگاه آزاد باید مطابق با این شرایط پیش رود.

محمد حسین پرکره مشاور عالی ریاست سابق دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد برنامه های زیادی داشت که بسیاری از این برنامه ها بلند مدت بود و فرصت نشد که به النجام برسد . و 15 درصد برنامه ها اجرا شد حتی برای 3 سال آینده برنامه های زیادی از جمله ارتقا سطح علمی اساتید و ارتقا هیات امنا را داشتیم.

وی افزود: اصل جلسه هیات امنا دیروز بنا بر برکناری دانشجو تشکیل شده بود و یکی از بحث های اساسی برای تغییر این بود که با توجه به تغییر شرایط سیاسی کشور هیات امنا به این نتیجه رسیدند که رئیس دانشگاه آزاد باید مطابق با این شرایط پیش رود و تغییر در سیستم مدیریتی کشور علت اصلی بود.

پرکره تصریح کرد: دانشجو یک چهره آکادمیک و غیر سیاسی بود و معتقدیم تغییر در فضای سیاسی کشور نباید در دانشگاه اعمال شود.

وی با بیان اینکه میرزاده کار خود را از شنبه آغاز می کند گفت: این حق قانونی میرزراده است که اظرافیان را تغییر دهد و  سیاست های ما به سیاست های دانشجو نزدیکتر بود ما نیز رادیکالی تر دانشجو را حمایت میکردیم و احتمال اینکه میرزاده بخواهد منطبق با سیاست های خود اطرافیانش را انتخاب کند وجود دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار