افزايش شمار قربانيان سيل در کلرادو آمريکا به 10 نفر

مقامات آمریکا اعلام کردند تلفات سیل در کلرادو به 10 نفر افزایش یافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، پس از آنکه روز پنجشنبه اجساد دو نفر در حاشیه یک رودخانه در کلرادوی آمریکا پیدا شد و هنوز هم از سرنوشت 140 نفر از مردم این منطقه خبری در دست نیست، مقامات آمریکا این موضوع را اعلام کردند.

بر اثر بارش باران های سیل آسا در دامنه کوههای راکی که از نهم سپتامبر در کلرادو آغاز شد دستکم 1800 منزل مسکونی در دو منطقه لاریمر و بولدر در کلرادو ویران شد و سیل حدود دو میلیارد دلار به این منطقه خسارت وارد کرد.

سخنگوی اداره وضعیت فوق العاده کلرادو گفت مقامات این کشور تاکنون اجساد هفت نفر را کشف کرده اند.

اداره پلیس این شهر نیز اعلام کرد سه نفر دیگر در منطقه لاریمر در شمال دنور ناپدید هستند که احتمال می رود هر سه نفر آنها در حادثه سیل کشته شده باشند.

مقامات منطقه لاریمر نیز اعلام کردند هنوز از سرنوشت 140 نفر از ساکنان این منطقه خبری در دست نیست با این حال مقامات تاکید کردند ممکن است در بین مفقودین این حادثه تعدادی نیز جان خود را از دست داده باشند.

پس از بارش باران های سیل آسا در روز یکشنبه در منطقه کلرادو، یک مقام اداره ملی هواشناسی مناطق دنور و بولدر اعلام کرد بارش باران در بخش شمال شرق این منطقه همچنان ادامه خواهد داشت اما این بارش به اندازه ای نیست که باعث طغیان سیل در این مناطق شود.
برچسب ها: سیل ، کلورادو ، آمریکا ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار