زندگينامه "استیون هاوکینگ" فیلم شد

فیلم زندگینامه دانشمند مشهور جهان که کاملا فلج است ساخته شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، پروفسور استیون هاوکینگ مشهورترین و باهوشترین دانشمند جهان است. وی فلج است و قدرت حرکت ندارد. در اقدامی جالب، فیلمی درباره زندگی هاوکینگز ساخته شده است.

در این فیلم مستند نشان داده می شود که چگونه این دانشمند صاحب نام جهانی، بین ناتوانی های جسمی سخت با توانمندیهای شگرف ذهنی توازن بوجود می آورد.

هاوکینگ استاد دانشگاه کمبریج است.

فیلم ساخته شده از هاوکینگ درباره زندگینامه و دیدگاهها و افکار است.

این فیلم از زبان خود هاوکینگ سختی ها و کارهای او را بیان می کند.

این فیلم فوق العاده است.

پژوهشهای اصلی پروفسور هاوکینگ در حوزه فضا و فیزیک است. وی شهرت بین المللی به دست آورده است.

حضور او در جایگاه ویژه مراسم افتتاحیه بازیهای پاراالمپیک سال 2012 موید همین مسئله است. هاوکینگ حتی قدرت سخن گفتن ندارد و سخنانی که از زبان او نقل می شود، کلمات ماشینی شده ای است که او با رایانه شخصی اش تایپ می کند. وقتی بیماری هاوکینگ در پنجاه سال پیش تشخیص داده شد، پزشکان اعلام کردند او فقط سه سال زنده خواهد ماند اما او نیم قرن پس از آن تاریخ همچنان زنده است و با تحقیقات و دیدگاههای علمی اش، جهانیان را شکنجه کرده است.

کتاب او با عنوان تاریخ مختصر زمان به یکی از پرفروشترین کتابهای علمی جهان تبدیل شده است. فیلم ساخته شده درباره هاوکینگ نود دقیقه است اما به جهانیان نگاهی مختصر درباره تاریخ زندگی و زمان و عصر خود او ارائه می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار