راديو تلويزيون در هفته اي كه گذشت؛‌

تقدير ولايتي از رئيس رسانه ملي / شبكه "نسیم" به تلویزیون آمد+تصاوير

دکتر ولایتی با ارسال لوح سپاس و تقدیر نامه‌ای برای "سيد عزت الله ضرغامی" از همکاری این سازمان با جمعیت حمایت از پیوند اعضاء تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  باشگاه خبرنگاران ، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای همراه بود.
بنابراین  گزارش مهمترین رویدا این هفته رادیو و تلویزیون، پخش آزمایشی شبکه "نسیم" بود، این شبکه با محوریت پخش آثار طنز   همزمان با میلاد امام هشتم آغاز به کار کرد.


شبکه "نسیم" با موضوع نشاط و سرگرمی با دو ساعت برنامه روی کانال 21 گیرنده‌های دیجیتال آغاز به کار کرده، نسیم مخفف چهار کلمه نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه است.


 دکتر ولایتی رییس جمعیت حمایت از پیوند اعضاء ایرانیان با ارسال لوح سپاس و تقدیر نامه‌ای برای "سيدعزت الله ضرغامی" به خاطر ارتقاء فرهنگ اهداء عضو و از همکاری این سازمان با جمعیت حمایت از پیوند اعضاء تشکر کرد.

"سید عزت الله ضرغامی"، رییس سازمان صدا و سیما در حکمی "یوسف افشارنیا" را به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.


همچنین برخی از هنرمندان و استادان موسیقی کشور طی نامه‌ای به  رییس سازمان صدا و سیما  از توجه وی به هنر موسیقی به دلیل تولید و پخش مجموعه «از درآمد تا فرود» تشکر کردند.

نمایش "طبیب دل" به کارگردانی رضا عمرانی و به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار که به روز شعر و ادب فارسی نام‌گذاری شده است از رادیو نمایش پخش شد.
نشست مشترک مسؤولان بسیج صداوسیما و مرکز سیمافیلم به منظور بررسی راه‌های توسعه همکاری رسانه‌ای و برنامه‌سازی  برگزار شد.

دیگر رویداد این هفته ، در گذشت محمود دواتی بازیگر تئاتر و تلویزیون کهگیلویه و بویراحمد بود. ، این هنرمند جوان که سال گذشته در حادثه ای رانندگی مجروح شده بود، پس از چندین ماه تحمل رنج جراحت‌های ناشی از این تصادف به دیار باقی شتافت. پیکردواتی هنرمند فقید در زادگاهش یاسوج به خاک سپرده شد. محمود دولتی در چندین سریال و مجموعه تلویزیونی در شبکه استانی دنا به ایفای نقش پرداخته بود.


«قصه‌های مجید» از رادیو نمایش برنامه «رادیو فیلم»  پخش شد.



همچنین سریال تلویزیونی "نابرده رنج" از سیمای آذری شبکه سحر به روی آنتن رفت. /ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.