ادامه هفته دهم لیگ برتر؛

دوئل طلایی پوشان اصفهان با شاگردان دایی

دومین روز از هفته دهم لیگ برتر با برگزاری 6 دیدار امروز 29 شهریور ماه پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با برگزاری دیدار نخست هفته دهم لیگ برتر، امروز نیز 6 دیدار برگزار خواهد شد که در حساس ترین آن سپاهان اصفهان در خانه خود میزبان سرخپوشان پایتخت خواهد بود.

دیدار دو تیم استقلال تهران و مس کرمان نیز به علت صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است تا پرونده دیدارهای هفته دهم فعلا با همین 7 دیدار بسته شود.

داماش گیلان - تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازي این روزها با چالش عدم نتیجه گیری در خانه مواجه است.طرفداران تیم هم با فشاری که روی کادر فنی و بازیکنان دارند شرایط را سخت تر کرده اند.با این وجود سرخپوشان تبریز همچنان از مدعیان قهرمانی هستند و با 16 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

شاگردان جلالی در هفته نهم در بازی خانگی به تساوی رضایت دادند تا امروز تنها برای برد به گیلان بروند.از طرف دیگر داماشی ها که با 11 امتیاز تقریبا در میانه جدول و در رتبه دهم قرار دارند این فرصت را دارند تا از استرس روانی و فشار تراکتور نهایت استفاده را ببرند و جایگاهشان در جدول را ارتقا ببخشند.

داماش در هفته نهم مقابل صبا به برد 2 بر یک رسید. دیدار داماش و تراکتور از ساعت 17/15 در ورشگاه عضدی رشت آغاز خواهد شد.

فجرسپاسي - استقلال خوزستان

ویسی همچنان تحت فشار است.فشار از ناحیه هواداران متعصبی که از نتایج و جایگاه تیمشان ناراضی اند.گرچه فجر هم از فانوس به دستهای لیگ است اما با شوک تغییر سرمربی همراه بوده است.

استقلال خوزستان در حال حاضر با 9 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و فجر نیز با 6 امتیاز پانزدهم است.فجری ها برای بقا در لیگ چاره ای ندارند جز اینکه حداقل در بازی های خانگی نتیجه بگیرند از طرف دیگر ویسی در استقلال نیز برای بقای خودش در این تیم برد می خواهد.ویسی می داند کار در خوزستان سخت است و باید با دست پر به شهرش برگردد.

این دیدار نیز از ساعت 17/15 در ورزشگاه حافظیه شیراز شروع می شود.

نفت تهران - ملوان

ملوانی ها با یک امتیاز حساسی که از تبریز مقابل تراکتور به دست آوردند این بار به مصاف یکی دیگر از مدعیان لیگ می روند.تیم بی حاشیه نفت تهران در این بازی میزبان است و فرصت دارد تا از امتیاز میزبانی اش برای ارتقا یا حداقل حفظ جایگاهش در جدول استفاده کند.نفت در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد و شاگردان یحیی نشان داده اند راه موفقیت بی سر و صدا را به خوبی بلدند.

ملوان نیز در پایان هفته نهم با 8 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت که زنگ هشداری برای کادر فنی این تیم است تا از انتهای جدول فاصله بگیرد.دیدار دو تیم نفت و ملوان از ساعت 17/15 در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز خواهد شد.


صباي قم - راه آهن

دیدار دو تیم صبای قم و راه آهن نیز یکی از دیدارهای حساس لیگ است.هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز اساسی دارند.صبا می خواهد خود را از نیمه پایین جدول در یک بازی خانگی بالا بکشد و از طرف دیگر ابراهیم زاده در راه آهن در بحرانی فرو رفته که برای بیرون آمدن از آن فقط برد می خواهد.در حال حاضر راه آهن با 7 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و صبا با 10 امتیاز یازدهم است.

دیدار صبای قم و راه آهن نیز از ساعت 18/30 در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز خواهد شد.


فولاد خوزستان-سایپا

بدون شک فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ است.تیمی که در کمال آرامش بهترین نتیجه ها را میگیرد و بی ادعا صدرنشین است.سرخپوشان اهواز در این دیدار میزبان سایپایی خواهند بود که با 13 امتیاز هشتم است و این تیم هم در حد خود خوب کار کرده است.

فولاد برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و سایپا نیز پس از پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد و همین باعث می شود تا این دیدار یکی از دیدارهای جذاب این هفته باشد.

این دیدار از ساعت 18/40در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

سپاهان-پرسپولیس

شاید بتوان مهمترین دیدار هفته دهم را جدال طلایی پوشان اصفهان با شاگردان دایی دانست.دیداری که همیشه با حساسیت های زیادی همراه بوده است و البته حواشی کمی نیز نداشته است.سپاهان که به تازگی با جدایی مدیرعامل خود همراه است و در جدول لیگ با 15 امتیاز پنجم است این بار نه تنها به مصاف یک تیم بحران زده نمی رود بلکه حریفش بهترین خط دفاع لیگ را دارد.

شاگردان جوان دایی تا به امروز توانسته اند با 17 امتیاز خود را تا رتبه دوم بالا بیاورند و حالا به برد در این دیدار نیز چشم دوخته اند تا شانس چشیدن طعم صدرنشینی را برای خود بیشتر کنند.هر دو تیم مصدومانی در ترکیب دارند و هر دو هم برای برد به میدان می آیند.شاگردان کرانچار می دانند که رویارویی با پرسپولیس دشوار است اما به سبب خانگی بودن این دیدار تمام تلاش خودشان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می بندند تا دوباره خود را در جمع مدعیان اصلی قهرمانی گرد آورند.

تقابل این دو تیم در هفته دهم بدون شک تماشایی خواهد بود.این دیدار از ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز خواهد شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار