نتایج هفته سوم جدول را دستخوش تغییر کرد

تساوی دربی، دبیری را از صدر دور کرد/گیتی پسند در جایگاه نخست جا خوش کرد

در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر تیم دبیری با تساوی در دربی تبریزصدر جدول را به گیتی پسند سپرد .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ آخرین دربی شهر تبریز در نیم فصل به مصاف تیم های دبیری و شهرداری مربوط می شد که طی آن دبیری نتوانست از سد شهرداری بگذرد ،این بازی که تا دقائق پایانی به سود شهرداری بود با تلاش شاگردان شمسایی و تساوی 3-3 به پایان رسید.

این تساوی صدر جدول را دستخوش تغییر کرد تا دبیری با تساوی امتیاز و تفاضل گل کمتربا گیتی پسند در مقام دوم جای گیرد.

گل های این دیدار را مسلم رستمی ها(۲) وحید شفیعی برای شهرداری تبریز، فرهاد فخیم- جواد اصغری مقدم- وحید شمسایی برای دبیری تبریز به ثمر رساندند.

شهرداری تبریز نیز با وجود اینکه در دقائق پایانی در  لیگ برتر ماندگار شد اما نشان داد که می تواند رقیبی سخت برای مدعیان باشد.
****
خط و نشان قدرت میثاق برای رقبا

تیم میثاق با سرمربیگری خوراکچی با توجه به نتایج کسب شده نشان داد  که برای قدرت نمایی و حضور در جمع مدعیان رقابت ها را آغاز کرده همین فاکتور باعث غلبه این تیم به زمزمی شد که تا کنون نمایش مطلوبی نداشته است تا اثرات منفی حضور بی برنامه تیم ها در لیگ برتر به چشم بخورد.

در همین راستا این رقابت با نتیجه 6  بر  2  و با گلزنی حسن نژاد(۲)- محسن فرهمند(۳)الیاس براتی برای میثاق  به پایان رسید تا میثاق با 7 امتیاز رقابت ها را دنبال کند.

***
تساوی منصوری و فرش آرا در مشهد

در دیگر دیدار هفته سوم فرش آرا در مشهد منصوری را میزبانی کرد.در این رقابت هر دو تیم 3 امتیازه بودن و به منظور ارتقاء جایگاه  در جدول برای کسب امتیاز به رقابت پرداختند.منصوری با وجود مشکلات در باشگاه نشان داده هنوز ادعای قدرت دارد و مشهدی ها نیز با توجه به تمرینات منظم در پی رسیدن به جایگاهی ایده آل هستند که همین امر مصاف این دو تیم را دیدنی کرد.
رقابت این دو تیم با تساوی  2بر 2 همراه بود.
 
 گلهای این دیدار را امیر رئیسی برای فرش آرا  واحمد ملاعلی- اسماعیل وطنخواه برای منصوری به ثمر رساندند.

****
ماهان  یک پله پایین آمد

در دیدار پایانی هفته سوم، ماهان تندیس که سایه به سایه تیم های صدر نشین لیگ را تعقیب می کند در شهر خود به مصاف شرکت حفاری ای رفت که با وجود عملکرد خیره کننده اش تنها یک امتیاز کسب کرده است.
اما در این دیدار نمایش قدرت بازیکنان قمی ادامه پیدا نکرد تا در شهر خود مغلوب رقیب شوند، تیم حفاری با به کارگیری توانایی خود از سد یکی از مدعیان لیگ گذشت و امتیاز بازی را ازآن خود کردند تا با 4 امتیاز تغییری در جدول رده بندی به وجود آورد.بازی با نتیجه 6 بر 4 با پیروزی حفاری به پایان رسید.
 
 گلهای دیدار توسط محمد کرمانی- فرهاد توکلی- محمد کوهستانی- مهدی زاهدی برای ماهان، مهران عالیقدر(۲)- میثم برمشوری- مجتبی مریدی زاده(۲)- فرید نمازیبرای حفاری زده شد.
برچسب ها: فوتسال ، دبیری ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار