در پايان معاملات امروز :

گرما به "تالارشيشه اي" بازگشت

تالار شيشه اي در حالي به معاملات خود پايان داد که که رکورد 62 هزار واحدي را در کارنامه ي خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه  خبرنگاران، امروز 30 شهريور،بورس تهران در اولين روز معاملات اين هفته ي با رشد 1 هزارو 89 واحدي شاخص کل و رسيدن به عدد 62 هزار واحدي  2رکورد  را در روز هاي پاياني شهريور به ثبت رساند.  اين در حالي است که شاخص کل در روز 28 شهريور ماه با رسيدن به 60 هزار واحدي معاملات هفتگي خود پايان داد.
معاملات در حالي به پايان رسيد اکثر نمادهاي بورسي ازجمله بانکي ها و پالايشگاه ها روز خوبي را سپري کردند.

بنابر اين گزارش ،شاخص صنعت نيز با 812 واحد رشد به عدد 52 هزارو 155 واحد،شاخص بازار اول با رشد 831 واحد به عدد 47 هزارو 609 واحد و شاخص بازار دوم با رشد 1 هزارو 974 واحد به عدد 111 هزارو 261 واحد رسيد .

نماد شرکت س.نفت و گاز و پتزوشيمي تامين صدر نشين بيشترين تاثير گذاري در شاخص بود و به ترتيب نماد فارس،فملي،اخابر،شبندر،وبملت و رمپنا بيشتزين تاثير را در شاخص داشتند.

از نمادهاي پربيننده مي توان به پالايش نفت بندر عباس،مديريت پرو‍‍ژه هاي نيروگاهي و بانک ملت و پالايش نفت لاوان و سرمايه گذاري اتيه دماوند اشاره کرد.شرکت هاي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران،ايران خودرو،صنعتي بهشهرو صنايع پتروشيمي خليج فارس و مديريت پروژه هاي نيروگاهي  بهترين تقاضا و بيمه دانا،قند اصفهان،صنعتي دريايي ايران و سيمان خزر بهترين عرضه را در بازار امروز داشتند.

بانک صادرات ايران،بانک پاسارگاد،س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين و بانک سينا بيشترين حجم معامله را به خود اختصاص دادند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، شاخص ، نماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار