PC | IOS

آخرین نسخه بازی FIFA و PES + دانلود

در دنیای بازی های رایانه ای بدون شک فوتبال پرطرفدارترین بازی ورزشی بین گیمرهاست. دو بازی PES و FIFA معروف ترین بازی ها در این زمینه هستند؛ دریچه فناوری اطلاعات هم برای شما کاربران آخرین نسخه بازی های PES و FIFA را آماده کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد.



دانلود FIFA 14 برای IOS

ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است.



کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.



مشخصات فایل:

حجم فایل: 1.12 گیگابایت
شماره نسخه: 1.0.1
اجرا در: IOS 5 و بالاتر
رمز فایل فشرده: www.p30download.com
منبع: پی سی دانلود


 لینک های دانلود

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم
دانلود قسمت چهارم
دانلود قسمت پنجم
دانلود قسمت ششم



دانلود FIFA 2014 DEMO - بازی فیفا 14 نسخه دمو برای رایانه

عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد.
طبق اطلاعات منتشر شده از این بازی به همراه تصاویری از بخش های مختلف بازی، بنظر می رسد تغییرات خوبی در این سری به اعمال آمده است:

سیستم Dribbling بازی به ویژه در هنگام " کنترل اولیه" توپ به خوبی تقویت یافته است که بسته به سرعت و توانایی بازیکن شما، توپ کنترل خواهد شد. این سیستم به گونه ایست که Gamer ها با سطح توانایی خود می توانند از کنترل بهتری در بازی بهره مند شوند، برای مثال کسانی که مبتدی و از تجربه ی کمی برخوردار هستند، برای بازی کردن کمی دچار سختی خواهند بود. در اینصورت انتخاب بازیکنان و دادن پاس های صحیح اهمیت بالایی دارد.



سیستم Takle کردن در بازی نیر توسعه یافته است. به طوری که شما با انجام یک Takle بلند، می توانید با داشتن شانس بیشتر، در اولین فرصت توپ را از حریفتان بگیرید. همچنین شما می توانید با انجام یک Takle ناموفق، بسته به سرعت عملتان، خیلی سریع به بازی برگردید. اگر به جای درگیری تک به تک و رو در رو با مدافعین، توپ رو به فضا های خالی آنان ارسال کنید، موقعیت شوت زدن و پاس بسیار موثر تر و خطرناک تر خواهد شد.



بخش Skill Games در FIFA 14 کاملا این موارد را در تمرین ها توضیح خواهد داد. تعدادی Mini Game جدید برای تکنیک ها هم اضافه می شود که استفاده از آن ها به توانایی شما بستگی دارد. این ها معرفی ابتدایی از این عنوان به شمار می آیند، پس از این صحبت ها، 2 تریلر از بازی منتشر شد که اطلاعات بدست آمده به شرح زیر است:

طبق گفته ی سازندگان بازی، تغییرات زیادی بر روی محیط اطراف بازی، استادیوم ها و تماشاگران اعلام شده است.
Pure Shot: این قابلیت به بازیکن این اجازه را می دهد تا در هنگام زدن ضربه شوت به توپ، خود را بنابه موقیعت بازی، جایگیری نماید.



Real Ball Physics: فیزیک بدنی و ظرافت هر بازیکن در حمل توپ موثر می باشد و با توجه به اندام و قدرت بدنی هر بازیکن، آنان می توانند از خط دفاعی حریف عبور کرده و به طرف دروازه ضربه بزنند؛ دقیقا مانند یک فوتبال واقعی.
 
Protect The Ball: قابلیت دفع و حمل توپ به شیوه بسیار عالی به بازی اضافه شده. به طور مثال حرکت بازیکن حریف با هر سرعتی و دریبلی، مدافع تیم می تواند با توجه به میزان آمادگی و قابلیت خود توپ را دفع کند.



Teammate Intelligence: این بار هم تیمی های شما در بازی با هوش مصنوعی قوی تر ظاهر شده و هرجا که واقعا لازم باشد برای جایگیری اقدام می کنند. مدافعان تمامیه فرصت ها برای پشتیبانی از تیم را انجام می دهند. به طور مثال وقتی تیم شما در بازی عقب است با توجه به آن عمل می کند و میزان تاثیر گذاشتن نتیجه بر روی بازی بعدی را نیز درک می کند. بازیکنان در خط حمله هرگونه روزنه و راه های جدیدی را برای وارد شدن به عمق حریف به خوبی می دانند. بازیکنان خط دفاعی باهوش تر شدند و با ایجاد فاصله بین هم، همواره فضایی را برای دریافت پاس ایجاد می کنند.
 
Sprint Dribble Turns: کاهش سریع! در حالی که بازیکن با سرعت زیاد ( هر سرعتی ) اقدام به دریبل بازیکن حریف می کند، به خوبی و سرعت کافی می تواند سرعت خود را کم کرده و حریف مقابل را اپیش رو بردارد.


مشخصات فایل:

حجم فایل: 1980 مگابایت
شرکت سازنده: EA Canada
سیستم عامل: ویندوز 8, 7, XP
رمز فایل فشرده: www.p30download.com
منبع: پی سی دانلود


راهنمای نصب

برای اجرا بازی مراحل زیر را طی کنید:
1- فایل Fix را دانلود کنید و آن را اجرا کنید دقت داشته باشید یک صفحه به زبان چینی برای شما باز می شود هیچ کاری انجام ندهید تا برنامه کار خود را به اتمام برساند سپس پیغامی برای شما ظاهر می شود که نشان دهنده اتمام کار برنامه است دکمه ok را فشار دهید.
2-برنامه Orgin را دانلود کرده و آنرا آپدیت می کنید و یک اکانت درون سایت یا خود برنامه Orgin بسازید سپس به برنامه رفته و از منوی سمت چب بالا گزینه Add Game را برنید و از طریق صفحه ایی که باز می شود آدرس فایل fifa14_demo.exe که در پوشه Game وجود دارد را بدهید حال بازی به Orgin اضافه شده است روی آیکن بازی در برنامه Orgin کلیک کرده و بازی را اجرا کنید.


 لینک های دانلود


دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم

فایل Fix
دانلود - حجم: 347 کیلوبایت



دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014 برای رایانه

در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.



پس از معرفی Konami ،FIFA 14 نیز از PES 2014 رونمایی کرد که در مقایسه با نسخه های قبلی تفاوت های زیادی دارد. در نگاه اول، بارزترین تغییر این نسخه، استفاده از موتور استودیوی Kojima Productions یعنی Fox Engine است که همگی با قابلیت های منحصر به فرد آن آشنا هستیم. بجز آن، تیم بازیسازی PES از موتور جداگانه ای، تنها برای پیاده سازی عملیات های فیزیکی تحت عنوان Barycentre استفاده می کند. از مهم ترین ضعف های این مجموعه در نسل هفتم، هوش مصنوعی پایین بازیکنان حریف بود. به طوری که می توانستید در طی یک مسابقه، 10 بر 0 از رقیب پیشی بگیرید! ولی در PES 2014، با استفاده از موتور جدید، گل زدن به حریف سخت خواهد شد.



از دیگر ویژگی های بخش گرافیک، می توان به چهره پردازی دقیق و پرجزئیات فوتبالیست ها اشاره کرد که جای شگفتی دارد.Konami اینبار 6 عنصر کلیدی در ذهن دارد که همه آن ها مربوط به فیزیک توپ و بازیکنان می شوند. یکی از تکنولوژی های تازه این بازی، فناوری Trueball است. همان طور که از اسم آن پیداست، با استفاده از این تکنولوژی فیزیک صحیح توپ پایه گذاری می شود. از دیگر کاربردهای این فناوری، عکس العمل های مختلف فوتبالیست با توجه به موقعیت توپ نسبت به شما است که عملکرد مناسبی را پیش رویتان خواهد گذاشت.



دومین سیستم استفاده شده، M.A.S.S است که بازیکنان بخش مهمی از این قسمت را تشکیل می دهند. به این صورت که اندازه قد، مقاومت و وزنشان در نوع حرکتی که انجام می دهند، موثر بوده و این مکانیزم واکنش آن ها را تخمین می زند.سیستم دیگری که در PES 2013 معرفی شده بود، با نام ID System شناخته می شود که چیزی حدود 50 حرکت از فوتبالیست های ستاره جهان را می تواند اجرا کند و این تعداد در PES 2014 افزایش یافته است.
با ایجاد یک ترکیب جدید، کاربران قادر خواهند بود تا انواع تاکتیک های مختلف را با کمک 2 یا 3 بازیکن در بخش های کلیدی زمین اجرا کنند. اینبار هم از تکنولوژی HEART استفاده شده که با کمک آن، جمعیت حاضر در ورزشگاه، واکنش خود را نسبت به موقعیت بازی و تیمشان نشان می دهند.



Konami به طور رسمی اعلام کرده که شما برای اولین بار شاهد حضور لیگ قهرمانان آسیا در این سری خواهید بود. هنوز اطلاعاتی مبنی بر بخش آنلاین بازی منتشر نشده، اما با توجه به تمام امکانات ذکر شده، حتماً شاهد یک بخش آنلاین مفرح نیز خواهیم بود. به هر حال امسال شاهد رقابت نفس گیر 2 عنوان FIFA و PES خواهیم بود و باید دید که آیا اینبار نیز PES سر تسلیم در مقابل FIFA فرود خواهد آورد یا خیر.


راهنمای نصب

سریال نامبر: WR92-PN7U-Y9YV-EYC3-R2U2

نسخه RELOADED با نسخه SKIDROW تفاوتی ندارد در صورتی که نسخه SKIDROW را دانلود کرده اید و بازی برایتان اجرا نمی شود کافی است یکی از دو کرک را دانلود کرده و در محل نصب بازی کپی کنید.
برای استفاده از آپدیت ابتدا از پوشه Update فایل PES2014Patch101 را نصب کنید سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.



مشخصات فایل:

حجم فایل: 4320 مگابایت
شرکت سازنده: Konami
سیستم عامل: ویندوز 8, 7, XP
رمز فایل فشرده: www.p30download.com
منبع: پردیس گیم



لینک های دانلود


نسخه کرک شده و کامل SKIDROW
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم
دانلود - بخش هفتم
دانلود - بخش هشتم
دانلود - بخش نهم

حجم: 5000 مگابایت
نسخه کرک شده و کامل RELOADED
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم
دانلود - بخش هفتم
دانلود - بخش هشتم
دانلود - بخش نهم
دانلود - بخش دهم
دانلود - بخش یازدهم

حجم: 2960 مگابايت
نسخه فشرده شده BlackBox
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم

کرک RELOADED
دانلود - حجم: 24.7 مگابایت

کرک Fix نسخه SKIDROW
دانلود - حجم: 20 lمگابایت

آپدیت ورژن 1.01 نسخه RELOADED
:dl: دانلود - حجم : 43 مگابایت







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
امیر
۱۰:۳۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
سلام
چند سوال داشتم:
1-بازی فیفا 2014 رو که دانلود می کنیم اصلا بالا میارن؟
2-این بازی ها ویروسی نیستند؟
United States of America
امیر
۱۰:۳۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
سلام
چند سوال داشتم:
1-بازی فیفا 2014 رو که دانلود می کنیم اصلا بالا میارن؟
2-این بازی ها ویروسی نیستند؟
Canada
ata
۰۹:۳۵ ۱۴ تير ۱۳۹۳
سلام
باید جلبریک باشه گوشی دیگ
ن؟
Iran (Islamic Republic of)
sinaaaaaaa
۱۱:۲۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
fifplay.com/vote
این نظر سنجی واسه این که برای فیفا ۱۵ چه لیگی ساخته شه برید به لیگ ایران رای بدید خواهشا البته با این که لیگمون داغونه اما خیلی خوب میشه لیگمون ساخته شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۵ دی ۱۳۹۲
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۲۱:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
iam happy
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۹:۵۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۲۳:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
من دارم دانلودش میکنم خدا کنه اجرا شه
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۹:۰۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
واقعا ممنون که این مطلب رو قرار دادید
Iran (Islamic Republic of)
منا
۱۸:۲۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
پس نسخه اندرویدش کوووووووو؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۵:۱۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
بجای اینکه 10 20 تومن پول حجم بدیم تادانلود کنیم تازه ایا بیاد یانه وایستیم بازی بیاد و بخریم ارزون تره که
Germany
امیرحسین
۱۲:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
با این سرعت اینترنت ی که ما داریم حتما میشه این بازی رو دانلود کرد.
ممنون از سایت خیلی خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۱:۱۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
دیروز.30 شهریور در مجله خبری گفتید که فیفا برای تبلت هم هست.پس کو؟
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۱:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
البته با تشکر بسیار که بازی با این حجم رو گذاشتید واسه دانلود ولی
عزیز من این که خیلی حجمشون بالاس برای اونایی هستش که خارج از ایرانن و با سرعت بالا میتونن دانلود کنن . در کل به نظر من بازی رو نباید دانلود کرد باید خریدش
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۰:۰۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
برا اندروید هم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
با سلام وسط دانلود کردن گیر میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
باعرض سلام وخسته نباشید. من تازه با دریچه باشگاه خبرنگاران آشنا شدم. عالیه
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۳:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
من همشونودانلود کردم ولی متأسفانه باز نکرد خواستم توضیح دربارش بدین چیکارکنیم بازشهpes2014
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید لطفا جواب بدید. خیلی ضروریه.آیا این بازی ها رایگان است.واجبه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
من هنوز منتظرم .حتما جواب بدید من یکی از مشتری های پر و پا قرصتونم.اگه جواب ندید از دستتون ناراحت میشماو دیگه به ساتتون سر نمی زنم.
United States of America
محمد جواد
۱۳:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
بله رایگانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
بله،رایگان است.
Iran (Islamic Republic of)
hosein2fan
۰۰:۴۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
بله.همش رایگانه.برو حالشو ببر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
اندروید PES و FIFA کی میاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۹:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
اومده
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۹:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام
حجمشون خیلی زیاد است به جای این همه دردسر می تونیم بازی رو بخریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
راست می گه بازی رو میخریم تا دانلود کنیم تازه ایا بیاد ایا نیاد
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۹:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
برای دانلود بازی fifa14 آیا باید انتی ویروس را غیر فعال کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
سينا
۱۸:۳۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
لطفاب بازي جنگي هم بزاريد باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
یازی fifa برای اندروید نیز بزارید
آخرین اخبار