ادامه روند تولید گازهای آلاینده محیط زیست و عدم استفاده از سوختهای تجدید پذیر به خسارت چندین هزار دلاری محیط زیست سبب شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران کارشناسان سازمان محیط زیست آمریکا از آلودگی بیش از حد سوخت های فسیلی نیروگاه ابراز نگرانی کردند.

کارشناسان محیط زیست از آلودگی کربنی محیط زیست توسط سوزاندن سوختهای فسیلی در نیروگاه های این کشور خبر داده و خواستار استفاده جایگزین از انرژی های باد، خورشید و گاز طبیعی جهت کاهش این روند افزایش آلودگی شدند.

کاهش هزینه های تولید سلولهای خورشیدی و همچنین اعطای مجوزهای تشویقی دولتی به شهروندانی از جمله راه کارهای بهبود شرایط بوده که به کاهش آلودگی منجر خواهد شد.

آلودگی کربن ناشی از نیروگاه های آمریکا را به محیط زیست بسیار مخرب ارزیابی کرده که به تخریب محیط زیست و افزایش بیماری ها و همچنین خطر زمین گرمایی دامن زده است.

محققان اظهار داشتند: سالانه هزاران نفر در آمریکا به خاطر تولید گازهای گلخانه ای و سمی به مرگ زودرس، بیماری های تنفسی، بیماری های قلبی و سایر امراض شده اند.

محققان در ادامه می گویند: تغییرات شدید آب و هوایی مثل سیل، خشکسالی، آتش سوزی و طوفان همه و همه تاکنون خسارت های زیادی به این کشور وارد کرده به طوری که در سال 2012 میلادی میران آن در حدود 140 میلیارد دلار برآور شد.

آنان در پایان گزارش خود اظهار امیدواری کردند: مسئولان هر چه زودتر راهی جهت کاهش و توقف این روند پیدا و هر چه سریعتر آنرا جایگزین کنند.

برچسب ها: آلودگی ، سازمان ، زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار