برتری پرسپولیس مقابل آلومینیوم میناب با هتریک رضایی / نوری و علی عسگر به میدان رفتند

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی با نتیجه پنج بر یک از سد تیم آلومینیوم میناب گذشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تمرین عصر امروز سرخپوشان در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد و بازیکنانی که مقابل سپاهان به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره در یک بازی دوستانه به مصاف تیم آلومینیوم میناب رفتند.

علیرضا حقیقی ، میثم حسینی ، میلاد غریبی ، محمدرضا خانزاده ، رضا حقیقی ، مارکو سپانوویچ ، حمید علی عسگر ، محمد نوری ، هادی نوروزی ، غلامرضا رضایی و محمد عباس زاده 11 بازیکنی بودند که در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند.

در نیمه اول غلامرضا رضایی و محمد عباس زاده در دقیقه 15 و 27 دروازه حریف را باز کردند و تیم آلومینیوم نیز در دقیقه 7 به گل رسید. در نیمه دوم محمد عباس زاده در دقیقه 55 گلزنی کرد و غلامرضا رضایی با گلزنی در دقایق 77 و 79 هتریک کرده و در نهایت پرسپولیس به برتری پنج بر یک دست یافت.

امیر عابدزاده در نیمه دوم به جای علیرضا حقیقی و میلاد کمندانی به جای هادی نوروزی به میدان رفتند . ضمن اینکه میثم حسینی در نیمه اول به علت آسیب دیدگی از بازی خارج شد و فرشاد قاسمی به جای او در ترکیب قرار گرفت.

 علی دایی قبل از بازی نکات مورد نظر خود را با بازیکنان در میان گذاشت و درباره اشتباهات داوری بازی دیروز نیز با دستیارانش گفتگو کرد.

مهرداد پولادی در تمرین امروز جدا از سایر نفرات به تمرین پرداخت.

نکته مهم این تمرین بازگشت محمد نوری و حمید علی عسگر به تمرینات گروهی بود. این دو بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفتند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار