پرسپولیس برای پس گرفتن کارت قرمز حسینی درخواست می دهد؟!

پرسپولیسی ها به قدری درگیر مسایل داوری بازی سپاهان و انتقاد از محسن قهرمانی هستند که به مسایل دیگر مانند امکان پاک شدن کارت قرمز حسینی توجه ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق قوانین فیفا چنانچه در یک بازی مشخص شود، کارت قرمز برای یک بازیکن  نابجا بوده است، کمیته انضباطی يا مسئول برگزاری مسابقات می تواند نسبت به پس گرفتن کارت قرمز اقدام کند.

 هوشنگ نصیر زاده، کارشناس مسایل داوری فوتبال کشورمان ضمن تایید این مطلب می گوید، این مساله در قوانین فیفا وجود دارد چون معمولا کارتهای قرمز زمانی از سوی داوران به بازیکنان نشان داده می شود که شک و شبهه ای وجود ندارد البته پیش از این در فوتبال ایران چنین اقدامی صورت گرفت و حتی کمیته انضباطی هم رای داد ولی با دخالت بعضی مسئولان داوری از اجرای آن جلوگیری شد. مورد حاج صفی زمانی که در تراکتورسازی  بازي مي کرد از جمله این موارد بود.

 حال با این اوصاف باید دید با  توجه به اینکه تمام جامعه فوتبال از اجحاف صورت گرفته علیه پرسپولیس سخن می گویند و بازیکن خاطي سپاهان هم با هیچ جریمه داوری روبرو نشد، آیا پرسپولیسي ها چنین درخواستی را مطرح می کنند و سازمان لیگ هم در صورت مطرح شدن، آنرا می پذیرد؟./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار