معاون دفاعی امنیتی سپاه محمد رسول‌الله:

آمادگی جمهوری اسلامی ایران مانع تهاجمات آمریکاست

سردار بیگدلی با بیان اینکه مهمترین دغدغه آمریکا امنیت رژیم صهیونیستی است، گفت: اگر آمادگی جمهوری اسلامی ایران نبود تاکنون بارها به ایران حمله‌ شده بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه یاد یاران با شعار «حماسه دیروز حماسه امروز» و با حضور سردار بیگدلی معاون دفاعی امنیتی سپاه محمد رسول‌الله، امروز (یکشنبه) در منطقه 18 پارک قائم تهران برگزار شد. 
 
سردار بیگدلی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه همه این زحمات بهانه‌ای است که به شهدا احترام و ارادت‌مان را ثابت کنیم، افزود: هر نسلی و هر کسی اگر تاریخ را نادیده بگیرد و تجربه تاریخ را عبرت خود قرار ندهد دچار بدترین بلاها می‌شود.  
 
معاون دفاعی امنیتی سپاه محمد رسول‌الله افزود: هر ملتی که هوشیار و بیدار نباشد حتما به او دست‌درازی و تجاوز خواهد شد، در هشت سال دفاع مقدس حتی یک سانتی‌متر از خاک کشور را به دشمن ندادیم. دنیا در طول گذشت 35 سال از عمر جمهوری اسلامی شاهد آن بود که هیچ ابرقدرتی حتی آمریکا پس از انقلاب اسلامی ایران هیچ موفقیت و پیروزی تاکنون نداشته است.  
 
سردار بیگدلی اظهار داشت:‌ آمریکا امروز نمی‌داند که دست به چه بازی خطرناکی زده است حال آنکه صحنه‌گردان واقعی صهیونیست‌ها هستند و مهمترین دغدغه آمریکا امنیت اسرائیل است و اگر آمادگی جمهوری اسلامی ایران نبود تا کنون بارها به ایران حمله‌ شده بود.

معاون دفاعی امنیتی سپاه محمد رسول‌الله در پایان خاطرنشان کرد: ما چه در پشت جبهه و چه در خط مقدم همه و همه با هم و تمام‌قد دفاع کردیم و امروز نیز با وحدت کلمه تمام قد مقابل هرگونه زورگویی ایستاده‌ایم. 

بر اساس این گزارش، این مراسم با خیرمقدم‌گویی قائم‌مقام شهرداری منطقه 18 آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه لوازم‌التحریر با طراحی و تولید ملی، ادوات نظامی برای آشنایی کودکان و نوجوانان و همچنین غرفه‌های زنان، امداد و بهداشت به نمایش درآمده است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار