"خرس" با تغيير مديران اكران مي‌شود/ "نوروزبيگي"، فيلم "مهمان صحرا" را كليد مي‌زند

"جواد نوروزبيگي" گفت: فيلم سينمايي "خرس" با تغيير مديران فرهنگي اكران خواهد شد.

"جواد نوروزبيگي" تهيه‌كننده فيلم سينمايي "طبقه حساس" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: فيلمبرداري اين فيلم در اواسط كار است و تمامي بازيگرهاي آن جلوي دوربين رفته‌اند و اميدواريم طي 20 روز آينده كار به اتمام برسد.


وي ادامه داد: "طبقه حساس" ژانر طنز به گونه‌اي متفاوت به تصوير كشيده مي‌شود و به لحاظ اجتماعي موضوع خوبي دارد به همين خاطر تهيه‌كننده آن را قبول كردم.

اين تهيه‌كننده در خصوص موفقيت "طبقه حساس" در جشنواره فيلم فجر عنوان كرد: با وجود فيلم‌نامه‌نويسي خوبي چون "پيمان قاسم‌خاني" و كارگرداني "كمال تبريزي" به انضمام بازيگران حرفه‌اي به طور قطع اين كار در سي و دومين جشنواره فيلم فجر درخشان خواهد بود و به طور حتم مورد پذيرش مردم قرار مي‌گيرد.

نوروزبيگي در خصوص روند توليد فيلم سينمايي ملبورن بيان كرد: "ملبورن" در مرحله صداگذاري به سر مي‌برد تا اين اثر پس از آماده شدن در جشنواره فيلم فجر حضور يابد.

وي درباره فيلم "آخرين نفر"اظهار داشت: آخرين نفر، به بخش مسابقه جشنواره كودك اصفهان راه يافته و اميدواريم بتوانيم اين فيلم را به سي و دومين جشنواره فيلم فجر هم ارائه دهيم.

اين تهيه‌كننده افزود: قرار است تهيه‌كنندگي يك فيلم سينمايي با نام "مهمان صحرا" در ژانر دفاع مقدس را به عهده بگيرم كه درباره اين فيلم با "محمدمهدي عسگرپور" صحبت‌هاي اوليه صورت گرفته اين فيلم به موضوع خلبانان مي‌پردازد و شرايط آن از سوي حوزه هنري فراهم شده كه طي دو هفته آينده كار را كليد خواهيم زد.

وي در خصوص فيلم سينمايي "خرس" عنوان كرد: با تغيير مديريتي كه در سينمايي ايران شكل گرفته مذاكراتمان را شروع خواهيم كرد در حال ح اضر منتظر مشخص شدن اعضاي شوراي پروانه نمايش هستيم تا با درخواست مجدد و تامين نظرات آن‌ها، فيلم را اكران كنيم.


نوروزبيگي ادامه داد: سينماي كودك ما در دهه 70 با وجود فيلم‌هايي چون "دزد عروسك‌ها"، "گلنار" و ... بسيار موفق بود اما در حال حاضر سينماي كودك موفق نداريم.

سينماي كودك بايد حمايت دولت را به همراه داشته باشد تا بتوانيم قصه‌هايي را براساس شرايط زماني براي كودكان ونوجوانان اين سرزمين طراحي كرده و بسازيم. اميدواريم در شرايط حاضر با تغيير جابه جايي كه در وزارت ارشاد داشتيم شرايطي به وجود بيايد كه تا همانندگذشته در زمينه فيلم‌هاي سينمايي غني باشيم.

اين تهيه‌كننده خاطر نشان كرد: براي بازگشت به دوران غني سينماي كودك بايد هشيارانه عمل كنيم زيرا ذهن كودك و نوجوان از جامعه در همين مرحله شكل مي‌گيرد و شايد به آينده آن‌ها كمك شود اميدوارم اين ژانر بيشتر و بهتر از سوي مديران فرهنگي مورد حمايت قرار بگيرد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار