اروميه/

بخشودگی تنبیه انضباطی سربازان آذربایجان غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از بخشودگی سربازان آذربایجان غربی که تنبیه انضباطی شده‌اند خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ جلیل وحیدی امروز در ارومیه ضمن تشریح برنامه‌های سومین روز از هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی، اظهار داشت: عزت، شرف و حیثیت ملت ایران وابسته به دفاع مقدس بوده است، چرا که دوران هشت سال جنگ تحمیلی دوران جنگ ایران، نه با یک کشور،بلکه با کل دنیا بود؛ که بر این اساس پیروزی آن نیز ارزشمند و بزرگ است.

وی بر لزوم تبیین دلائل این پیروزی بزرگ میان نسل جوان تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این دلائل، حفظ خاک میهن اسلامی از هرگونه تجاوز بود؛ به گونه‌ای که ذره‌ای از خاک کشور در طول دوران جنگ به دست دشمن نیافتاد.

وحیدی بر نقش مهم و حساس رهبری در فرماندهی جنگ و اداره حاکمیت کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پس از رهبری، مهم‌ترین رکن در پیروزی جنگ، پشتیبانی مردم از جبهه و جنگ بوده است.

وی بر لزوم پاسخگویی به شبهات القا شده ازسوی دشمنان تأکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای معرفی اسوه‌ها و الگوهای دوران دفاع مقدس در جامعه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه به محور برنامه‌های سومین روز از هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی اشاره و تصریح کرد: در این روز که به عنوان «روز سربازی و پایمردی» نام‌گذاری شده است، نشست‌های صمیمی‌ فرماندهان استان با سربازان، در کلیه یگان‌های نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی میان سربازان در این روز از هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: یادواره شهدای سرباز در شهرستان‌های استان نیز از دیگر برنامه‌های این روز از هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی است.

وحیدی همچنین به میمنت روز سربازی و پایمردی، از عفو و بخشودگی سربازانی که تنبیه انضباطی شده‌اند، خبر داد./ج1

برچسب ها: ارومیه ، تنبیه ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.