برنامه به خانه بر می گردیم با آیتم های جدید

برنامه زنده و خانواده محور " به خانه بر می گردیم" در فصل پاییز با آیتم های جدید از شبکه تهران بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، برنامه پر مخاطب " به خانه بر می گردیم " که اکنون بیش از 15 سال است از  آنتن شبکه تهران پخش می شود ، قرار است در سر فصل های آن آیتم هایی مانند معرفی کتاب در حوزه خانواده از جمله کتاب‌های آشپزی، تعلیم‌ و تربیت، روانشناسی خانواده‌، شعر و ادبیات ، -آموزش نگهداری گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، آموزش رایانه در منزل و مراقبت‌های ویژه والدین، توسعه آموزش هنرهای خانه‌داری، آموزش عیب‌یابی و سرویس لوازم خانگی از جمله کولر، جاروبرقی و ... دیده شود. 

آموزش و معرفی لوازم جانبی برای بهره‌وری انرژی مثل سایبان کولر، درزگیری در و پنچره و استفاده از پنجره‌های دوجداره، آموزش مواد کمک‌های اولیه با رویکرد خانه‌داری مثل تست فشار خون، نبض قند خون، آموزش بازیافت و یا کم کردن تولید زباله از دیگر آیتم ها این برنامه است.
 
این برنامه همچنین قرار است ،آیتم‌های پرورش کودکان و آموزش به والدین برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان، آموزش دم‌نوش‌ها و نوشیدنی‌های سالم به جای نوشیدنی‌های مضر، آموزش درست کردن شربت و ترشیجات و انواع مربا با معرفی کتاب‌ها و سی‌دی‌ها و سایت‌ها در همین زمینه‌ها، استفاده از خوردنی‌های ارگانیک و توجه ویژه به این حوزه مفید را در دستور کار خود قرار دهد. 

دعوت از زوجین ‌جوان و بیان تجارب ازدواج‌های آسان و اهدای کتاب «مطلع عشق» از مقام معظم رهبری از جمله قسمت های جدید برنامه «به خانه برمی‌گردیم»‌است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار