شايسته:

رضايت دبير انجمن دارت از سطح فني مسابقات قهرماني

دبير انجمن دارت سطح فني مسابقات قهرماني رنكينگ كشوري را بسيار عالي قلمداد كرد.

مهدي شايسته در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: دومين دوره مسابقات قهرماني رنكينگ كشوري انتخابي تيم ملي در سطح فني بسيار بالايي برگزار شده است، البته اين مسابقات در پنج مرحله برگزار مي شود و نظرات منتخب به اردوي تيم ملي دارت دعوت مي شوند.

دبير انجمن دارت ادامه داد:‌ دومين دوره مسابقات رنكينگ كشوري 93 – 92 و انتخابي تيم ملي با حضور 129 بازيكن دارت انداز از استان هاي مختلف كشور در دو بخش بانوان و آ‌قايان در رده سني آزاد و به صورت انفرادي و بازي 501 امتيازي و سه گل از پنج تك دبل پايان برگزار شده است.

شايسته تصريح كرد: مسابقات در بخش بانوان با حضور 52 ورزشكار و در 16 گروه چهار نفره در شش ايستگاه دارت رقابت خود را آغاز كردند در پايان هشت ساعت رقابت نفس گير در نهايت سونيا جرجاني از استان گلستان موفق به كسب مقام نخست در اولين مرحله از مسابقات شده است.

دبير ادامه داد: مسابقات رنكينگ كشوري در بخش مردان، با شركت 77 ورزشكار در 32 گروه دو و سه نفره برگزار شد.
در پايان هفت ساعت رقابت فشرده محمد مهدي دهقان بر سكوي نخست قرار گرفت.

شايسته افزود: با مساعدت كميته برگزاري مسابقات رنكينگ كشوري در پايان مسابقات انفرادي رنكينگ، يك دوره مسابقه دوبل انتخابي براي آقايان به صورت تك حذفي برگزار شده است كه در پايان تيم دو نفره شهرك هاي صنعتي فارس با حضور "شاهين حسيني"‌و "داريوش حسيني" به مقام اول دست يافتند و تيم دونفره انديشه سبز خزر الف از استان گيلان و تيم دو نفره انديشه سبز خزر "ب" از استان گيلان مقام هاي دوم و سوم را از آن خود كرده اند.

وي افزود: دومين دوره مسابقات قهرماني رنكينگ كشوري به مناسبت ميلاد با سعادت امام رضا و يادواره شهداي استان گيلان در بخش مردان و زنان و در دو سالن فجر برگزار شده است و علي رغم رطوبت هوايي كه در اين استان ودر زمان برگزاري مسابقات وجود داشت اما ورزشكاران عملكرد بسيار عالي و سطح فني مسابقات بوده است.

وي افزود: انجمن دارت قصد دارد سومين دوره مسابقات رنكينگ كشوري انتخابي تيم ملي را اواخر مهر ماه سال جاري برگزار كند.
شايسته تصريح كرد: نخستين مرحله مسابقات زير گروه در بخش مردان 12 مهر ماه سال جاري و بصورت آزاد در خانه دارت شهيد كشوري استان تهران برگزار مي شود ضمن اينكه بانوان دارت انداز جهت حضور در دومين دوره مسابقات ليگ زير گروه خود در 18 مهر ماه آماده مي شوند مرحله نخست ليگ زير گروه بانوان در ماه هاي گذشته برگزار شده است.

وي افزود: مسابقات ليگ زير گروه مردان و زنان در شش مرحله برگزار مي شود و در پايان چهار دارت انداز برتر و حرفه اي به ليگ دسته يك دعوت مي شود مسابقات دارت در بخش مردان در سه بخش برتر، دسته يك و زير گروه برگزار مي شود در حالي كه در بخش بانوان بدليل هزينه هاي بالا و كمبود علاقمندان در رده مردان فقط در دو بخش دسته يك و ليگ زير گروه برگزار مي شود.

شايسته ادامه داد:‌‌ استقبال بانوان از مسابقات رنكينگ كشوري بسيار خوب بوده است و در صورت تكرار شرايط موجود انجمن قصد دارد مسابقات ليگ برتر دارت بانوان را نيز راه اندازي كند، اميدواريم در سال 93 شرايط برگزاري ليگ برتر بانوان نيز فراهم شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار