رودهن/

شهردار جدید بومهن جزء متخصص ترین شهرداران تهران است

دبیر سابق مجمع ائمه جعمه استان تهران گفت: مهندس جعفری به عنوان شهردار بومهن که در آستانه دریافت مدرک دکترای مدیریت شهری قرار دارند جزء متخصص ترین شهرداران استان تهران محسوب می شوندایشان تجربه عملی و تئوری در عرصه مدیریت شهری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:از امام صادق (ع)سئوال کردند که بهترین مرد را معرفی کنیدفرمودند که"بهترین مرد کسی است که خود را وقف خدا کند"من بروی خصوصیات اخلاقی و کاری ائمه جماعات اشراف کاملی دارم و در این زمینه اطلاعات خوبی را بدست آورده ام .

وی در ادامه این مطلب در مورد خصوصیات امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن تصریح کرد :حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی امام جمعه ای از تمام ابعاد با خصوصیاتی شایسته برای شهرستان پردیس و رودهن است ایشان از خانواده معظم شهدا هم هستند.

دبیر سابق ائمه جمعه استان تهران با اشاره به کارنامه مهندس جعفری شهردار جدید بومهن اضافه کرد :مهندس جعفری به عنوان شهردار بومهن که در آستانه دریافت مدرک دکترای مدیریت شهری قرار دارند جزء متخصص ترین شهرداران استان تهران محسوب می شوندایشان تجربه عملی و تئوری در عرصه مدیریت شهری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پوردر خاتمه با تاکید بر تاثیرگزاری مثبت کارنامه گذشته شهردار بومهن در رفع کمبود های این منطقه اظهارداشت:ایشان با تکیه به این تجربیات ارزشمند در عرصه مدیریت شهری می تواند برنامه های خود را در بخش مدیریت شهر بومهن و رفع مشکلات ون کمبود های موجود در زمینه های مختلف خدمات شهری به سر منزل مقصود که همان رشد شهر بومهن است در آینده ای نزدیک برساند./س


برچسب ها: شهردار ، بومهن ، متخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.