در نشست رسانه‌اي نمايش مخاطب خاص مطرح شد؛

استاد "سمندريان" در كافه‌ ترياي تئاتر شهر

نمايش "مخاطب خاص" به دوران مهجور استاد "سمندريان" از صحنه‌ي تئاتر مي‌پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، نشست رسانه‌اي نمايش مخاطب خاص با حضور "علي شمس" كارگردان و نويسنده، "جواد نمكي" بازيگر، "وحيد آقاپور" بازيگر، "رضا مولايي" بازيگر، "الهام شعباني" بازيگر، صبح امروز در سالن كنفرانس مجموعه‌ي تئاتر شهر برگزار شد.

"علي شمس" كارگردان نمايش "مخاطب خاص" در خصوص موضوع نمايش عنوان كرد: "مخاطب خاص" داستان رستوراني است كه استاد "سمندريان" آنجا مي‌رفته، در واقع پاتوق هنرمنداني بود كه نمي‌توانستند به نوعي كار كنند.

وي ادامه داد: اين نمايش مجموعه‌اي از خرده روايت‌ها، تخيلات است كه حول موضوع تركيب‌ شده‌اند، البته در فضايي هم به تاريخ معاصر مي‌پردازد.

"شمس" ايده‌ي "مخاطب خاص" را مهم خواند و گفت: ايده‌ي اين نمايش برايم بسيار مهم بود و قرار بود آن چيزي كه در ذهنم است را با يك سري بازيگران خلاق به شكل كارگاهي اجرا كنم اما متأسفانه اجازه‌ي اين كار را به من ندادند و از من خواستند كه متني را آماده كنم.

وي افزود: بعد از اينكه متن را نوشتم در پروسه‌ي توليد قرار گرفتيم و خانواده‌ي استاد "سمندريان" نيز در كنار ما و همراه نمايش حضور داشتند به طوريكه "هما روستا" همسر استاد "سمندريان" همگام با كار پيش آمدند و من ازاو بسيار متشكرم.

"شمس" در خصوص اجراي نمايش "مخاطب خاص" در كافه تريا تئاتر شهر گفت: زماني كه امكان گرفتن سالن در تئاتر شهر نباشد براي اجرا به كافه تريا مي‌روند ما مي‌توانستيم در يكي از سالن‌هاي تئاتر شهر اجرا كنيم اما به دليل نياز به عبور و مرور مردم به كافه تريا تئاتر شهر داشتيم و ترجيح داديم همانجا هم نمايشمان را اجرا كنيم.

وي با اشاره به شخصيت‌هاي ديگر در نمايش گفت: ما علاوه بر اينه به شخصيت استاد "سمندريان" پرداختيم به شخصيت‌هاي ديگري همچون "محمدعلي كشاورز"، "فرهان قلي زاده" هم پرداختيم.

در ادامه "رضا مولايي" بازيگر نقش استاد "سمندريان" در نمايش "مخاطب خاص" عنوان كرد: نقش من حساسيت خاصي دارد و چند روزي است كه استرس به من وارد شده به دليل اينكه بازي در نقش انسان بزرگي چون استاد "سمندريان" كار بسيار سختي است.

وي افزود: با تمام وجود تلاش مي‌كنم اتفاق خوبي را خلق كنم و اميدوارم "مخاطب خاص" بتواند نظر مخاطبان را جلب كند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار