مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

نخستين تمرين تيم ملي واليبال در امارات برگزار شد

نخستين تمرين تيم ملي واليبال ايران صبح امروز (جمعه) در سالن حمدان بن محمد بن راشد الرياضي برگزار شد.

  بهگزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اين تمرين از ساعت 8:45 تا 10 طول كشيد.

رسيدن اتوبوس تيم ملي به محل تمرين سوژه اي براي شوخي هاي بازيكنان فراهم كرد زيرا ديروز به دليل اشتباه راننده و نماينده ستاد برگزاري مسابقات، بازيكنان نتوانسته بودند به محل تمرين برسند و پس از حدود دو ساعت سرگرداني در خيابان هاي دبي سرانجام به هتل بازگشتند.

سالني كه براي تمرين و مسابقات قهرماني آسيا در نظر گرفته شده در واقع يك استخر است كه روي آن را پوشانده اند تا براي مسابقات واليبال آماده شود.

كفپوش اين سالن كاملا جديد است و مسئولين برگزاري مسابقات براي آماده كردن آن، كف سالن را چرب كرده اند كه همين موضوع مشكلات زيادي براي بازيكنان در طول تمرين ايجاد كرد و بارها باعث سر خوردن آنها شد.

شرايط بد كفپوش سالن باعث شده بود بازيكنان نگران مصدوميت خود باشند و اين موضوع مقداري از نظر رواني روي كار آنها تاثير گذاشت اما كادر فني تيم ملي از بازيكنان مي خواست به اين موضوع فكر نكنند و هر چه سريعتر به شرايط سالن عادت كنند زيرا دو مسابقه تيم ملي كشورمان در مرحله مقدماتي رقابت ها در همين سالن برگزار مي شود.

درجه حرارت سالن نيز به حدي پايين بود كه بازيكنان در هنگام ورود به آن احساس سرما مي كردند.

نخستين تمرين تيم ملي ايران با گرم كردن بازيكنان با حركات كششي آغاز شد و پس از آن بازيكنان به تمرين دريافت، اسپك و سرويس پرداختند.

پس از آن هم بازيكنان، به دو تيم تقسيم شدند و با انجام يك بازي تمريني برنامه هاي تاكتيكي مورد نظر كادر فني را مرور كردند.

در طول اين بازي خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي بارها تمرين را متوقف و نكات فني مورد نظر خود را به بازيكنان گوشزد مي كرد.

در اواسط بازي هنگامي كه بازيكنان درباره توپ هايي كه به خطا مي رفت صحبت مي كردند ولاسكو خطاب به آنها گفت انقدر حرف نزنيد چون من خبرنگار نمي خواهم و به بازيكن نياز دارم. سپس رو به خبرنگار ايرنا به شوخي گفت اينها بازيكنان هستند و فقط بايد بازي كنند و حرف زدن و نوشتن درباره مسائل مختلف كار شما خبرنگاران است.

برچسب ها: والیبال ، آسیا ، ولاسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار