سالك در نطق ميان دستور؛

سياست لبخند غرب بايد توام با عمل باشد

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس گفت: بايد به فرمايشات معظم له در مورد نرمش قهرمانانه استناد کرد و دشمنان، شيطان بزرگ و ترفندهاي آنان را شناخت و نبايد در مقابل آن‌ها تواضع كرد و از طرفي بايد مراقب سياست لبخند باشيم زيرا كه اين لبخندها بايد توام با عمل باشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد سالك كاشاني نماينده اصفهان در صحن علني امروز (يكشنبه، 7 مهر) در نطق ميان دستور ضمن گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس تجلي تمامي ارزش‌هاي ديني، الهي، انساني رزمندگان اسلام همانند صدق و اخلاص و فداكاري و ايثار و ... است.
 
وي ادامه داد: استفاده كارگزاران دولت در زمينه بهره‌گيري از نيروهاي ارزشي ايثارگران بايد تاثيرگذار باشد و خدايي ناكرده مانند بعضي از دولت‌ها نباشد كه اين كارگران به حاشيه رفته و رنگ و بوي دفاع مقدس به فراموشي سپرده شود.  
 
سالك تصريح كرد: ما بايد حقمان را نسبت به دفاع مقدس ادا كنيم و تفكر بعضي از مسئولين دولت جديد كه بايد با تكيه بر مسئوليت و ثروت پاكسازي را انجام دهيم اين انديشه را از خود دور كنند.
 
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس اظهار داشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ارتش جمهوري اسلامي ايران به خاطر رشد قدرت بازدارندگي در مقابل استكبار جهاني و به نمايش گذاشتن پهپادها تبريك عرض مي‌كنيم كه نشانگر اقتدار و ابتكار جوانان ملت ايران است.  
 
وي با اشاره به سخنراني رئيس‌جمهور در 68 امين اجلاس سازمان ملل متحد بيان كرد: رئيس‌جمهور مواضع قدرتمند جمهوري اسلامي را به طور واضح درمقابل ديدگان جهانيان در راستاي حفظ خون شهدا و ايثارگران و آزادگان و ملت شجاع و بابصيرت ايران اسلامي بيان كرد.
 
سالك با اشاره به آياتي كه در اول نطق خود بيان كرده بود گفت: آياتي كه در ابتدا بيان كردم حول دو جريان و قطب است يكي به قدري دانا و حكيم است كه كلماتش راهنماي همه مي‌شود و ديگري در مقابل راه خدا را مسخره كرده و براي گمراه كردن مردم اين در و آن در مي‌زند.
 
عضو فراكسيون فرهنگي مجلس ادامه داد: در شرايط كنوني زماني و مكاني به فرموده امام خامنه‌اي (مدظله العالي)دو قطب جهاني عبارتند از قطب استكبار به رهبري آمريكا و قطب اسلام به محوريت جمهوري اسلامي ايران كه تاكنون گسترش و پيشرفت متعلق به قطب اسلام بوده است و قطب استكبار به دنبال تسليم جمهوري اسلامي هستند تا بگويند كه اسلام شكست خورد.  
 
وي در ادامه بيان كرد: امام فرمودند آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند همه مصيبت ما زير سر آمريكاست و آمريكا شيطان بزرگي است و كلامي از مقام معظم رهبري در اين زمينه كه مي‌فرمايد امروز آمريكايي‌ها از لحاظ ديپلماسي و سياست خارجي در موضع ضعف هستند رژيم آمريكا دشمن نظام جمهوري است. دشمن اسلام و دشمن عزت و ايستادگي است و برهمين اساس ملت و مجلس ايران پشتيبان بي‌چون و چراي ولايت فقيه و رهبري است و خود را سرباز صادق و صديق آن حضرت مي‌داند.  
 
سالك اظهار داشت: پيروي از معظم له در تمام پيروزي‌هاي جنگ تحميلي، پيروزي در فتنه‌هاي سال‌هاي 88 و 87 در جريان تحريم‌هاي اقتصادي از ناحيه آمريكا، اقتدار و امنيت از داخل و خارج را نتيجه هدايت‌هاي معظم له مي‌دانيم و بايد با حفظ وحدت عملي سربازان صادق و صديق ايشان باشيم.  
 
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس گفت: بايد به فرمايشات معظم له در مورد نرمش قهرمانانه استناد کرد و دشمنان، شيطان بزرگ و ترفندهاي آنان را شناخت و نبايد در مقابل آن‌ها تواضع كرد و از طرفي بايد مراقب سياست لبخند باشيم زيرا كه اين لبخندها بايد توام با عمل باشد.  
 
وي ادامه داد: از تاكيد و اسرار آقاي روحاني در مذاكرات و احقاق حقوق هسته‌اي كه حق مسلم ملت ايران است و غني سازي كه بايد در خاك ايران انجام گيرد حمايت مي‌كنيم و به آمريكا مي‌گوييم كه شما هستيد كه اعتماد ملت ايران را بايد جلب كرده و حقوق ملت ايران را به رسميت بشناسيد.  
 
سالك در پايان خاطر نشان كرد: از رئيس‌جمهور و دولت مي‌خواهيم در عين سياست نرمش قهرمانانه از اصول و ارزش‌ها تخطي نكنند ملت ايران پشتيبان دولتي است كه از اسلام، ولايت و حقوق دفاع مي‌كند. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: رئیس ، کمیسیون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار