برای نخستین بار نسخه کامل فیلم «قطعه ناتمام» مازیار میری در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، پنجمین برنامه هفتگی سینماتک خانه هنرمندان ایران دوشنبه 8 مهر ساعت 17 به فیلم «قطعه ناتمام» ساخته «مازیار میری» اختصاص دارد.

بر اساس برنامه اعلام شده نشست نقد و بررسی این فیلم نیز با حضور «امید روحانی»، «حمیدرضا اردلان» و «محمدرضا درویشی» برگزار می شود.

«قطعه ناتمام» اولین فیلم «مازیار میری» محصول سال 1379 است و «کامبوزیا پرتوی» آن را نوشته است. علیرضا انوش فر، غوغا بیات، محسن قاضی‌ مرادی، حسین سلیمانی و لیلا ارفکی در این فیلم بازی می کنند.

«قطعه ناتمام» داستان زندگی فرهاد است که براي جمع آوري موسيقي محلي زنان خراساني راهي زادگاهش مي شود. او در طول سفر متوجه مي شود كه تنها صدايي كه از زنان به گوش مي رسد، آواي لالايي براي كودكان و مرثيه سرايي در مرگ عزيزان است. اما تنها كسي كه مي تواند بخواند جيران است، كه مدتي است كه ناپديد شده و تنها كسي كه از او خبري دارد پسرش رسول است...

اعضای سینماتک برای حضور در این برنامه اولویت دارند. علاقمندان به عضویت در سینماتک خانه هنرمندان ایران می توانند قبل از نمایش فیلم با همراه داشتن یک قطعه عکس به تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند. هنرمندان، دانشجویان سینما، منتقدان و روزنامه نگاران سینمایی با همراه داشتن کارت شناسایی از تخفیف در هزینه عضویت برخوردارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار