اجرای طرح شهردار مدرسه در جنوب شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 14 از اجرای طرح شهردار مدرسه در منطقه خبر داد.

 محمد سیفی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شهرداری تهران در راستای اقدامات فرهنگی اجتماعی خویش افزون بر کمک به تعمیق و توسعه فرهنگ عمومی جامعه از طریق تاسیس فرهنگسرا، خانه فرهنگ محله، روزنامه‌ها و نشریات با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش سعی در عرضه خدمات فرهنگی اجتماعی در چارچوب رسمی نظامی تعلیم و تربیت کشور داشته است.  
 
وی در خصوص اهداف این طرح افزود: از اهداف این طرح می‌توان به بالا بردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه‌های مسائل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل، مسائل زیست‌محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، امور ورزشی و تربیت بدنی و تقویت مسئولیت‌پذیری و روحیه مشارکت‌جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری و تلاش در جهت شناخت بهتر شهر و شیوه‌های اداره آن اشاره کرد.  
 
وی ادامه داد: طرح شهردار مدرسه در 10 مدرسه 22 بهمن، شهید غفرانی، علامه مجلسی، شهید بهشتی، مصطفی خمینی، جانبازان، شهید افتخاری، شهید طهماسبی، تربیت و شهدا برگزار خواهد شد.  
 
سیفی‌پور خاطرنشان کرد: جلسات توجیهی با مسئولیت این مدارس جهت‌ برگزاری هر چه بهتر طرح برگزار گردیده و انتخابات آن به صورت هماهنگ در روز سه‌شنبه 23 مهرماه سال جاری اجرا می‌گردد.

برچسب ها: شهرداری ، فرهنگ ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار