مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: امروز حدود 8 ملاقات در محل سازمان ملل متحد یا نمایندگی دارم/اشتباهات مرا با دیده خطاپوشتان ببخشید، شوراي تحول در علوم انساني به رياست حداد عادل تشکيل جلسه مي‌دهد، سايت هسته‌اي فردو هيچ گاه تعطيل نخواهد شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سايت هسته‌اي فردو هيچ گاه تعطيل نخواهد شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/8/1587051_682.jpg

 رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين كه اقدامات صورت گرفته در سايت هسته‌اي فردو تحت نظارت آژانس بوده و شفاف و روشن است گفت: سايت هسته‌اي فردو هيچ گاه تعطيل نخواهد شد.

معتقد به افشاگری‌ و بگم‌بگم‌های احمدی‌نژاد نبودم/ اخراج راستگو نمونه لیبرال دموکراسی غرب است قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه افشاگری باید مستندانه و براساس مدرک باشد گفت: بحث مافیای نفت و افشاگری‌های احمدی‌نژاد در مجلس باید اول به قوه قضاییه می‌رفت و سپس به مردم بیان می‌شد.

شوراي تحول در علوم انساني به رياست حداد عادل تشکيل جلسه مي‌دهد
 شوراي تخصصي تحول در علوم انساني عصر امروز به رياست حداد عادل تشکيل جلسه مي‌دهد.

اکبر ترکان عضو شوراي اقتصاد و سرمايه‌گذاري دانش‌بنيان دانشگاه آزاد شد
 اکبر ترکان با حکم سرپرست دانشگاه آزاد، عضو شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان دانشگاه آزاد شد.

امروز حدود 8 ملاقات در محل سازمان ملل متحد یا نمایندگی دارم/اشتباهات مرا با دیده خطاپوشتان ببخشید

 رئیس دستگاه دیپلماسی اولین وزیری است که تمام افکار عمومی فعال در فضای مجازی را در جریان فعالیت‌های دیپلماتیکی‌ خود قرار می‌دهد.

ده‌نمکی در فرهنگ‌نامه اسارت اطلاعات جالبی را کنارهم گذاشته که نمونه ندارد/جزئیات نشر فرهنگ‌نامه
 مدیرکل منابع نهاد عمومی کتابخانه‌ها با بیان اینکه فرهنگ‌نامه اسارت و آزادگان یک کار کاملا تحقیقی است و در آن اطلاعات جالب توجهی کنارهم گذاشته شده که نمونه ندارد، گفت: این اثر زمان و هزینه زیادی برده و آرزوی ده‌نمکی موفقیت این کار است.

رياست "ميرزاده" در انتظار تأييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي/نامه‌اي از هيئت امنا دريافت نكرده‌ايم معاون نظارت و راهبردي اجراي مصوبات شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي، گفت: هنوز نامه‌اي از سوي هيئت امناي دانشگاه آزاد مبني بر تاييد حميد ميرزاده براي رياست دانشگاه آزاد براي شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارسال نشده است.

آسيب‌پذيري انتخابات در کمين اصولگرايان/ بزرگان اين جريان چاره‌انديشي کنند
سخنگوی حزب آبادگران جوان گفت: ارائه ليست اصولگرايان در هر انتخاباتي به عنوان آخرين ليست از جمله آسيب‌هايي است كه گريبانگير اين جريان سياسي را گرفته و بزرگان بايد به منظور حل آن چاره‌اي بيانديشند.

بازديد نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي از بيمارستان شفا يحيائيان

 حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد در بازديد از بيمارستان تخصصي شفا يحيائيان بر لزوم حمايت مالي جهت خريد تجهيزات و دستگاه‌هاي ضروري بيمارستان و همچنين حمايت معنوي به منظور گسترش و توسعه چنين بيمارستان‌هايي جهت خدمت به بيماران، بالاخص قشر كم درآمد جامعه تاكيد كرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار