درخشش بانوان شمشيرباز در دومين دوره مسابقات اميدهاي آسيا

بانوان شمشيرباز در مسابقات قهرماني زير 23 سال آسيا با كسب يك مدال برنز انفرادي توسط مهسا پوررحمتي در اسلحه اپه و 2 مدال برنز تيمي در بخش هاي سابر و اپه به كارشان پايان دادند و به كشور بازگشتند.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، به بهانه كسب نتايج قابل قبول توسط بانوان شمشيرباز در مسابقات قهرماني زير 23 سال آسيا با آن ها گفتگويي انجام داديم كه از نظر خواهيم گذراند.

**مهسا پوررحمتي: نتيجه زحماتم را با كسب مدال برنز گرفتم

مهسا پوررحمتي ملي پوش شمشيرباز كه در بخش اسلحه اپه مدال برنز به دست آورد در باره مسابقات قهرماني زير 23 سال گفت: اين مسابقات براي دومين بار در رده سني زير 23 سال برگزار شد.

پوررحمتي در ادامه اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و همه شمشيربازاني كه در رنكينگ آسيايي هستند در اين مسابقات حضور داشتند. به هر حال بازي ها خيلي سخت بود اما نتيجه زحماتم را با كسب مدال برنز در بخش انفرادي و تيمي گرفتم.

وي تصريح كرد: من اولين بانوي شمشيرباز ايراني هستم كه توانستم مدال در مسابقات آسيايي كسب كنم و باعث كسب افتخار براي كشورم شوم.

پوررحمتي عنوان كرد: از عملكردم راضي هستم، تيم هاي چين، كره، ژاپن حريفان قدر آسيايي ام بودند اما خوشبختانه در مرحله نيمه نهايي سه تا
شمشيرباز چيني و من به عنوان يك ايراني حضور داشتم و توانستم يك مدال برنز را كسب كنم.

** بهاره غياث آبادي: از عملكردم راضي نيستم

بهاره غياث آبادي، بانوي شمشيرباز ك در اسلحه اپه مقام هفدهم انفرادي و برنز را به دست آورد، در باره سطح مسابقات زير 23 سال آسيا گفت: سطح مسابقات خوب بود در بخش تيمي تلاش زيادي كرديم و توانستيم مدال برنز بدست آوريم.

غياث آبادي، در باره عملكردش در اين مسابقات بيان كرد: من از عملكردم راضي نيستم و آنطور كه دلخواهم بود نتوانستم در اين مسابقات حاضر شوم، به هر حال تلاش زيادي كردم اما نتوانستم در بخش انفرادي مدال كسب كنم.

وي در پايان در باره ميزباني كويتيها در اين مسابقات خاطرنشان كرد: وضعيت ميزباني راضي كننده بود و به طور كلي همه چيز از جمله تهويه سالن و تغذيه مناسب بود.

** آرزو قاره گوشي: در انفرادي عملكرد خوبي نداشتم

آرزو قاره گوشي بانوي ملي پوش شمشيربازي در بخش اسلحه اپه كه مقام هجدهم در بخش انفرادي و مدال برنز در بخش تيمي را به دست آورد در باره اين مسابقات گفت: سطح مسابقات خوب بود و با تلاشي كه انجام داديم توانستيم مدال برنز تيمي را به دست آوريم.

وي در باره عملكردش در اين مسابقات بيان كرد: من از بازي هاي خودم راضي نيستم به هر حال بازي خودم را نتوانستم انجام دهم و مقام قابل قبولي در بخش انفرادي بدست نياوردم.

** سكنيه نوري: مي توانستيم بهتر نتيجه بگيريم

سكينه نوري، بانوي شمشيرباز در بخش اسلحه اپه و دارنده مقام نوزدهم انفرادي و برنز تيمي در باره سطح مسابقات زير 23 سال آسيا گفت: سطح مسابقات خوب بود با اينكه اولين حضور بانوان ايراني در اين مسابقات بود اما از لحاظ فني عملكرد خوبي داشتيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: من در دور مقدماتي مقابل دو حريفم مغلوب شدم اما توانستم دو حريف ديگرم را شكست دهم. همچنين در مرحله حذفي در برابر حريف ژاپني مغلوب شدم و نتوانستم به مرحله بعد راه يابم. در مجموع از عملكردم راضي نيستم.

** پريما برزگر: شانسم را به دليل بيماري از دست دادم

پريما برزگر بانوي شمشيرباز در بخش اسلحه سابر مقام بيست و دوم را بدست آورد و مدال برنز در بخش تيمي در باره سطح اين مسابقات گفت: اين مسابقات در سطح بالايي برگزار شد. همچنين تيم چين در تمام رشته ها با تركيب اصلي اش شركت كرد.

برزگر درباره عملكردش در اين دوره از مسابقات گفت: از عملكردم راضي نبودم. بد شانس بودم چرا كه در روز بازي بيمار شدم و نتوانستم نتايج خوبي كسب كنم

**كيانا باقرزاده: در بخش تيمي عملكرد خوبي داشتيم

كيانا باقرزاده بانو ملي پوش شمشير بازي در بخش اسلحه سابرو دارنده مقام نهم در بخش انفرادي و برتر تيمي در باره مسابقات زير 23 سال آسيا گفت: به هر حال ما با سعي وتلاش توانستيم مقام سوم اين دوره از مسابقات را به دست آوريم.

وي در باره عملكردش در اين مسابقات بيان كرد من در مرحله مقدماتي در بخش انفرادي خوب كار كردم در مرحله بد نتيجه را به شمشير باز قزاقستان كه در پايان اين مسابقات دوم شد نتيجه را واگذار كردم در مجموع در بخش تيمي عملكردمان مناسب بود و توانستيم مقام سوم را كسب كنيم

**نجمه سازنچيان: فضاي سالن برما مستولي گشت

نجمه سازنچيان ملي پوش شمشيربازي در اسلحه سابر و دارنده مقام بيست و يكم در بخش انفرادي و برنز تيمي درباره سطح مسابقات  گفت: سطح مسابقات بالا بود .همچنين جو سالن سنگين بود.

وي درباره عملكردش در اين مسابقات گفت : به هرحال نتوانستم يك بازي خوب انجام دهم و از خودم راضي نيستم.

**فائزه رفيعي: حريفان قدرتمندي در اين مسابقه شركت كردند

فائزه رفيعي بانوي ملي پوش شمشير بازي اسلحه سابردارنده مقام هفدهم وبرنز تيمي در باره سطح مسابقات گفت : سطح مسابقات بالا بود. تمام حريفان سرسخت آسيايي در اين مسابقات حضور داشتند.

وي درباره عملكردش در اين مسابقات گفت: از عملكردم در بخش انفرادي راضي نبودم اما توانستيم در بخش تيمي نتايج ضعيف انفرادي را جبران كنيم/مح
برچسب ها: درخشش ، بانوان ، شمشیر باز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار