برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی کودک و نوجوان در منطقه 7

رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی کودک و نوجوان در این منطقه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 7، محمد حیدری با اشاره به اینکه جشنواره تفریحی ورزشی، کودکان و نوجوانان را با زندگی جمعی آشنا می کند، اظهار داشت: سبک زندگی امروز باعث شده که کودکان و نوجوانان بیشتر جذب بازی های کامپیوتری شوند و در یک محیط بسته به فعالیت بپردازند اما برپایی چنین جشنوارهایی باعث می شود تا آنها فضای شادی را تجربه کنند و با حال و هوای زندگی جمعی آشنا شوند.
 
وی با بیان اینکه منطقه 7 یکی از فعالان برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: این جشنواره از تاریخ 10 تا 12 مهر ماه از ساعت 9  تا 19 در بوستان ملت میزبان خانواده ها و فرزندان آنان است.
 
به گفته رئیس اداره تربیت بدنی منطقه 7 برپایی غرفه های پزشکی ورزشی ،گریم کودک، بازی فکری، عکاسی ازکودکان، بازی بومی محلی و سایر رشته های ورزشی از دیگر خدماتی است که در این جشنواره به کودکان و نوجوانان ارائه می شود.
 
محمدی تصریح کرد: همگام با فرارسیدن بهار علم و دانش و همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به منظور ایجاد محیطی شاد و بستر سازی مناسب برای فضای ورزشی، اقداماتی در قالب "طرح باز باران" در دستور کار اداره ورزش منطقه قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه توسعه و نهادینه کردن ورزش همگانی در گرو پرداختن به ورزش دانش آموزی است، یادآور شد: به همین منظور اداره تربیت بدنی منطقه 7 بیش از 50 مسابقه از قبیل مسابقه ورزشی ، همایش دوچرخه سواری، همایش کودک و نوجوان، پرواز بادبادک ها و همایش گردش در کوه و همایش ورزشی را در مدارس سطح منطقه برگزار می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار