سمنان/

راهبرد در ايران همواره يكي است ولي تاكتيك ها تفاوت مي كند

امام جمعه موقت شاهرود گفت : راهبرد در ايران همواره يكي است ،ولي تاكتيك ها تفاوت مي كند و موضوع تاكتيك نرمش قهرمانانه از همين دست است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛حجت الاسلام و المسلمين ‌علي سعيدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شاهرود با اشاره به فرا رسيدن سالروز هجرت امام راحل از عراق و سر آغاز تحولي بزرگ در گسترش دين و عدالت در جهان افزود : ‌هجرت همه رهبران الهي به حوادث و تحولات بزرگ در زندگي انسانها انجاميد.

وي با اشاره به اينكه در مورد فضاي ايجاد شده ديپلماسي كشورمان با آمريكا دو نظر مطرح است گفت : يك نظر معتقد است ،شرايط آمريكا تغيير كرده و بالاخره يك روز بايد مشكل ما با آمريكا حل شود و ديگري نظر به نفوذ ما ناشي از مقاومتمان و اختلاف با آمريكا را گسترده و مبنايي مي داند.
سعيدي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب قائل به نظر دوم هستند و اينكه چرا ايشان اجازه به مذاكره را دادند ،افزود : ‌تا اتمام حجتي باشد براي آنها كه به نظريه اول معتقد هستند و همچنين براي دولتمردان و در ضمن روشنگري باشد براي افكار عمومي دنيا.
امام جمعه موقت شاهرود و نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با گراميداشت ۱۳ مهر روز نيروي انتظامي ،‌لزوم حركت اين نيرو به سوي رضايتمندي مردم را مورد تاكيد قرار داد .
سعيدي با گراميداشت سالروز شهادت امام جواد (ع) به روايتي از اين امام همام پرداخت و گفت :‌ هر كس از هواي نفسش پيروي كند ، زمينه هاي دستيابي دشمن به آرزوهايش را فراهم مي كند./س
برچسب ها: راهبرد ، آمریکا ، تاکتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.