حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

نرمش قهرمانانه مقدمه فتح الفتوحی عظیم است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امروز در مقتدرترین شرایط مذاکره هستیم و باید با نرمش قهرمانانه که مقدمه فتح الفتوحی عظیم است، ابزار و بهانه دشمنان مبنی بر اینکه ایران اهل مذاکره نیست را از آن‌ها بگیریم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب"، شب گذشته در سی‌ودومین نشست "انقلاب اسلامی؛ مخاطرات امروز و فردا" با اشاره به اینکه امروز در بهترین شرایط در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و ... قرار داریم، اظهار داشت: زمانی که انقلاب پیروز شد، از نظر اقتصادی حدود 90 درصد وابسته به نفت بودیم، اما امروز حتی اگر اطراف مرزهای کشور دیوار کشیده شود، می‌توانیم نیازهای خودمان را برطرف کنیم.
 
وی با بیان این که از نظر نظامی در زمان انقلاب ضعیف بوده و حتی سرباز نداشتیم، تصریح کرد: امروز در امور نظامی جزء قدرت های برتر دنیا هستیم و هیچ کجای دنیا، نیروهایی همانند سپاه و بسیج ندارد.
 
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به این که در اوایل انقلاب در بخش سیاسی، دیپلماتی نداشتیم که از ایران دفاع کند، خاطرنشان کرد: امروز رده های سیاسی ما کاربلد شده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که امروز در مقتدرترین زمان هستیم، ابراز داشت: هیچ کشوری در دنیا رهبر محبوبی مثل ایران ندارد و آن ها رهبر معظم انقلاب را منطقی قبول دارند.
 
وی در ادامه به مسائل مختلف و تقابل های میان نظام جمهوری اسلامی و آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها پس از شکست در عراق و افغانستان، به دنبال سقوط دولت سوریه بودند؛ چرا که می‌دانستند، این کشور متحد ایران است.
 
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به این که آمریکا از نظر عملیاتی در حال زمین خوردن است، افزود: آنها در دنیا با استفاده از ابزار روانی، جنگ‌های خانمان سوزی را به راه انداختند.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر این که مسائل هسته‌ای، ابزار و بهانه آمریکایی‌ها است، خاطرنشان کرد: امروز در مقتدرترین شرایط مذاکره هستیم و باید با نرمش قهرمانانه، ابزار و بهانه دشمنان مبنی بر این که ایران اهل مذاکره نیست، را از آن ها بگیریم.  
 
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به این که سخنرانی اوباما در سازمان ملل کمر ادعاهای آمریکا در مورد ایران را شکست، تصریح کرد: آنها قانون اساسی ایران را در تناقض با دموکراسی عنوان می‌کردند اما آقای اوباما در سخنان خود گفت که فتوای رهبر عالی ایران خیلی خوب است و باید به صورت عملی اثبات شود که این سخن نشان دهنده قبول داشتن ولایت فقیه به عنوان رکن مهم قانون اساسی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که آمریکایی‌ها تا پیش از این، بر براندازی و کودتا علیه نظام تاکید داشتند، افزود: اوباما در سخنان خود به صراحت گفت که ما دنبال براندازی نیستیم و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است.
 
وی با بیان این که در آمریکا، ابزار عملیات روانی را از آمریکایی‌ها گرفتیم، خاطرنشان کرد: خط مذاکره برای نتیجه گرفتن با دشمن نیست، بلکه برای از دست گرفتن ابزار دشمن است.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر این که نرمش قهرمانانه مقدمه فتح الفتوحی عظیم است، ابراز داشت: ما در وضعیت فعلی دو وظیفه رصد خوب و اقدام به هنگام را باید توجه داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار