«سحر خوانی» با صدای مجتبی عسگری منتشر می شود

آلبوم«سحر خوانی» به آهنگسازی آرمین جوانبخت و خوانندگی مجتبی عسگری منتشر می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران "ناي"،مجتبی عسگری با اعلام این خبر گفت: این آلبوم به سرپرستی و آهنگسازی آرمین جوانبخت در فضای شور و افشاری ساخته و اجرا شده که ظرف چند ماه آینده از سوی موسسه ماهور به بازار خواهد آمد.
 
این خواننده جوان در ادامه افزود: نام آلبوم«سحر خوانی» از این شعر شیون فومنی که می گوید«بخوان تا از سحر خوانی دلی را واکنی آخر» گرفته شده و ارتباطی با مناسک ماه رمضان و سحر خوانی ندارد. در این اثر علاوه بر اشعار شیون فومنی از سروده های هوشنگ ابتهاج نیز بهره گرفته شده است.
 
وی همچنین عنوان کرد: این آلبوم با گروه سنتی ایرانی متشکل از سازهای سنتور، کمانچه، عود، تنبک و دف و با حضور همزمان همه اعضای گروه در استودیو«کرگدن» و با صدابرداری رضا فرهادی ضبط شده است.   
 
مجتبی عسگری در ادامه افزود: قطعات این آلبوم بیشتر بر محوریت آواز ایرانی ضبط شده که از جمله قطعات آن می توان به«سحر خوانی»، «ساز و آواز»، «چهارمضراب»، و برخی قطعات دیگر اشاره کرد.
 
این خواننده در مورد نوازندگان این آلبوم گفت: جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه موسیقی کرج در اجرا و ضبط آلبوم«سحر خوانی» ما را همراهی کرده اند که عبارتند از آرمین جوانبخت(سنتور)، محمد مظهری(کمانچه)، آرش سعیدیان(عود)، بامداد فتوحی(تنبک) و خلج(دف)./ص
برچسب ها: سحرخوانی ، آلبوم ، خواننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار