گیلان/

افتتاح اسکله اختصاصی مرزبانی آستارا در بندر چند منظوره

همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی اسکله اختصاصی مرزبانی آستارا در محل بندر چند منظوره این شهرستان افتتاح شد.







به گزارش خبرنگار گروه استانهاباشگاه خبرنگاران منطقه گیلان، سرهنگ ایرج زارعی فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا در آیین افتتاح این پروژه خاطرنشان کرد: این اسکله با صرف هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت اسکان یگان دریایی مرزبانی در ضلع جنوب غربی بندرگاه چند منظوره آستارا احداث شده است.

وی مساحت کل اسکله و محوطه پاسگاه دریایی احداث شده در این مکان را ۳ هزار مترمربع عنوان و اظهار کرد: این اسکله توسط اداره‏‏‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان طراحی و اجرایی شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فعالان و زحمتکشان این عرصه به اهداف کلی احداث این اسکله اشاره کرد و گفت: شناورهای حراست مرزبانی از مهرماه سالجاری در راستای انجام وظایف خود در این مکان جدیدالاحداث پهلوگیری خواهند کرد.

به گزارش وي: در آیین بهره‌‏برداری از این اسکله محمد اکبرزاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، سید یوسف مرتضوی، فرمانده مرزبانی استان گیلان و جمع کثیری از مسئولان شهرستان مرزی و بندری آستارا حضور داشتند.

فاز نخست بندر چند منظوره آستارا در بخش‌‏های تجاری، نظامی و شیلات، فروردین ۱۳۹۲ با سرمایه‏‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شد و در فاز دوم شاهد احداث ۳ پست اسکله تجاری و اسکله‏‌های اختصاصی نفتی و مسافری خواهیم بود. /ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.