غضنفرآبادی در نطق میان‌دستور؛

هرگاه آمريکا دست از دروغگويي و آدم‌کشي بردارد، شعار مرگ بر آمريکا نخواهيم داد

نماینده مردم بم در نطق میان‌دستور خود با بیان اینکه دلمان برای مردم آمریکا می‌سوزد که تحت سیطره مدرن صهیونیست‌ها قرار دارند گفت: آرزوی ما این است که مرگ بر آمریکا نگوییم و آن زمانی است که آمریکا دست از جنایت، قتل و غارت و چپاول بردارد، اما در حال حاضر آمریکا شیطان بزرگ است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "موسی غضنفرآبادی" نماینده مردم بم در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز بهارستان، با بیان اینکه در نطق امروز خود نکاتی را یادآور خواهم شد، اظهار داشت: اولین نکته، موضوع «مرگ بر آمریکاست»، مرگ‌بر آمریکا یعنی  مرگ بر ستمگری، دروغگویی، فریبکاری و سلطه‌جویی که آمریکا نماد آن است و سلام بر مردم مظلوم آمریکا که علی‌رغم اینکه شعار دموکراسی در آن منطقه گوش فلک را کر کرده تحت سیطره و سلطه مدرن صهیونیست‌ها هستند.

وی در ادامه افزود: ما دلمان برای مردم آمریکا می‌سوزد که انسان‌های نالایق، بی‌اخلاق، دروغگو و جنگ‌طلبی بر آنان حکومت می‌کنند که با طرح و نقشه و سرمایه صهیونیست‌ها به قدرت رسیده‌اند، آرزوی ما این است که مردم آمریکا روزی از زیر یوغ صهیونیست‌ها خارج و طعم شیرین و دلنواز آزادی را بچشند.

عضو کمسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: آرزوی ما این است که مرگ‌بر آمریکا نگوییم و آن زمانی است که آمریکا دست از جنایات و قتل و غارت، چپاول و آدم‌کشی بردارد. اما در حال حاضر آمریکا شیطان بزرگ است و حقش است که بگوییم «مرگ بر آمریکا».

نماینده مردم بم، در بخش دیگری از نطق خود به دیپلماسی نرمش قهرمانه اشاره کرد و گفت: در تحرک دیپلماتیک در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری ما نیز اقدامات دولت را تایید و حمایت می‌کنیم و از دولت می‌خواهیم که تذکرات مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با بیان اینکه ما مذاکره با آمریکا را برای خود، شأن، شرافت و افتخار نمی‌دانیم تصریح کرد: لیکن برای مذاکره با آمریکا به منظور دفاع از حقوق و نشان دادن صداقت صلح و دوستی‌مان و از سر اقتدار آماده‌ایم، هر چند صداقت آمریکا در تاریکی مطلق وجود دارد.

غضنفرآبادی اظهار داشت: حاکمان حال و آینده آمریکا بدانند، که می‌دانند، اگر با ملت ایران با زبان تکریم سخن بگویند گردنمان از مو باریکتر و اگر جنگ و دعوا کنند، جنگ و دعوا می‌کنیم و روزگار هر متجاوزی را سیاه خواهیم کرد. چرا که ملت ایران زیر بار ذلت نخواهد رفت و این درسی است که به خوبی از مکتب مولایشان حسین‌ابن علی(ع) آموختند.

نماینده مردم بم، در ادامه اظهارات خود خطاب به دکتر روحانی اظهار داشت: آقای دکتر روحانی انتخاب شما نه دست فلان شخص بود و نه فلان حزب، انتخاب شما یک توفیق الهی بود که الطافش بعدا بیشتر آشکار خواهد شد. بنابراین خود را مدیون هیچ گروه و حزبی جز ملت ایران ندانید، امیدوارم روش اعتدالی همراه با تدبیر و امید خود را با قدرت به پیش ببرید که استحکام بیشتر نظام را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مراقب دنیاطلبان و پست‌پرستان باشید، بخصوص سکولارها و معاندان نظام که اینان برای رسیدن به پست و مقام زبان به تعریف و تمجید می‌گشایند و آنگاه که به مقصود رسیدند به نظام و انقلاب آسیب می‌زنند و ماشین تلاش و تدبیر و امید شما را پنچر خواهد کرد.

غضنفرآبادی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه باید دولت را کمک کنند، گفت: بر خود فرض می‌دانیم تا زمانی که دولت در چارچوب اهداف نظام و انقلاب، خون شهدا و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری باشد با دل و جان حمایت و همکاری داشته باشیم.

نماینده مردم بم، در ادامه اظهار داشت: جناب آقای رییس‌جمهور همانگونه که به صورت شفاهی به خدمت شما و معاون اولتان مهندس جهانگیری عرض کردم چنانچه تصمیمی بر تقسیمات استان کرمان باشد به شرایط حساسی که در شهرستان‌های شرق استان وجود دارد توجه جدی شود تا خدایی نکرده اقدامات نسنجیده صورت نگیرد که موجب تنش و تشنج در منطقه گردد. بنابراین چنانچه اصلی بر تقسیم باشد شهرستان‌های شرق استان تحت مدیریت واحد و استان مستقلی مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز اظهار داشت: از جناب آقای آخوندی درخواست می‌کنم نسبت به تامین اعتبار لازم برای باند دوم بم – کرمان اقدام عاجل صورت گیرد تا بیشتر از این شامل تلفات در این جاده پرحادثه نباشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: مرگ ، آْمریکا ، غضنفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
نا شناس
۱۳:۵۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
شعا ر مرگ بر آمریکا در دل ماست، نه فقط بر روی زبان . خدا از دل ما آگاه است
آخرین اخبار